domingo, agosto 12, 2007

1 nou capítol de la historia!!! - el final del capitol 6


Holaaaaaaaaaaaaa! avui, després de temps sense inspiració e recordat el perque de la meva historia... xD i he decidit continuar-la tot i que el Pepón ja no hi sigui... xD evidentment que sortiarà 1 mika pero aviat el faré desapareixer de la historia, ja que ell ha marxat ves a saber on...¬___¬

després d'unes paraules feixugues de pair me adonat que la influència de la Tooru Honda i la seva historia de Furuba s'assembla a allo que em va dir el Pèls... am allo dels amics i tal... ¬__¬ agh... mira que voler fer inconscientment km 1 mena de Tooru al bus xDDD am el seu harem de tios bons sense que realment sigui el seu harem xDDD

pero buenu... rependré la historia am aquell dinar o sopar a ca l'Antonio en que calia 1 reconciliacio del Jacin i el Brincos 3... i tot allo arran de la disputa entre el Pepón i el Brincos 3 aquell dia que em va donar la idea xDDDD

au! quan estigui escrit el posaré aki... jojojojo xDDD mentrestant, us espereu! :P

pos kina kk q el pels tingui festa el mateix dia que jooooooo! ¬___¬ pq aixi no el puc anar a burxar si no hi és.... jooooo! ¬___¬ pero si no mu arriba a dir... el dimarts hagues anat jo tan felç a buscar el bus i m'hagues trobat "ves a saber qui" xDD ¬___¬ pero es que per molt que em digui q el vagi a veure em ksta unes picades de la t-10, x no me les regalen, tu ¬___¬ i a sobre dient que el visités dissabte i diumenge... xDDDD am lo b q estic fent el gandul x aki... xDDDD

au, doncs piruuuu! ^.*

Editat: el capítol aqui el teniu! el final del capítol 6!!! ^.*

Personatges:


- Vinga, endavant, sense por!.- va exclamar l’Antonio rient.

Al cap d’una estona....

- Només falta l’impuntual del Manel... – va remugar el Brincos 3.

- Exacte, per un cop et dono la rao...- va dir el Jacin reomplint el got d’Sprite duo.

- I per quins set sous ha de venir el Manelot?.- va remugar la Tati asseguda en un racó del sofà.

- Doncs mira, per fer-ho més entretingut...- va dir el Bigoti.

- Doncs vaja...- va dir la Tati esbufegant.

- I el Jose?.- va preguntar el Bigoti.

- Ni idea, ha desaparegut...- va dir la Cris.

- Sense dir res?.- va preguntar la Tati.

- A mi no ma dit res, pero no té perque..- va dir ella sospirant.

- Vaja...- va dir la Tati posant-se més Fanta al got.

- El timbre!!.- van exclamar la majoria alhora.

- Eiii! Que taaaaal?.- va exclamar el Pèls amb aire tot triunfant.

- Com sempre duus tres litres de colònia.- va dir el Bigoti.

- Que passa???.- va dir el Pèls lliurant-li una bossa.

- Be, ara que tots som aqui us vull dir que aquesta es la festa de reconciliació del Manel i el Jacinto. Disfruteu!!.- va exclamar el Bigoti.

- Queeee???!!!.- van exclamar el Jacin i el Brincos 3 alhora.

- Si es que...- va dir el Brincos 3 traient el paquet de cigarros i sortint a fora al jardí a fumar.

- T’acompanyo.- van dir uns quants.

- O m’ho sembla a mi o la majoria fumen?.- va dir el Pèls.

- Tu calla!!!.- van exclamar els que sortien fora.

- Vaja... quin ambient...- va dir el Pèls 2.

- Tinc una idea.- va dir el Calvorota.

- Quinaaa?.- van exclamar els planejadors.

- Anar a uns apartaments a Andorra una setmana tots plegats...- va dir el Calvo picant l’ullet.

- Em sembla molt bé que hi aneu, pero he decidit que no vull tenir més relació amb les clientes, només amb les que fa anys que són amigues o clientes.- va dir el Bigoti.

- Jo també.- va dir l’Antonio.

- Vaja... quina collaaaaa d’avorrits.- van dir el Pèls i el Brincos 3 en plan burleta.

- Doncs nosaltres volem anar-hi!! Que hi va?.- van dir el Pèls i el Brincos 3 alhora.

- Penseu-ho i ens truquem.- va dir el Calvorota traient un altre cigarrillo del paquet.

- D’acord. Ara marxeu.- va dir el Bigoti.

- Quin remei! Anem a fer mal a un altre lloc!.- van exclamar el Pèls i el Calvorota alhora.

- Adeeeu!.- va dir el Pèls amb entusiasme.

Un cop fora de ca l’Antonio...

- Què voleu fer?.- va dir el Pèls tot animat.

- Anar a prendre alguna cosa?.- va dir el Calvo.

- Passo. Men vaig cap a casa.- va dir la Cris.

- Vaaaa, no siguis sosaaaaa.- va dir el Pèls amb mirada suplicant.

- M’és igual si fas mirada supicant, em fa mandra.- va dir la Cris marxant.

Els altres simplement van marxar de copes.... mentre en una altra banda de la ciutat, el Tecus era proclamat el nou alcalde de Sant Feliu.

Aqui acaba aquest capitol... no se si seguiré pq aixi kda km 1 mika final... xD pero buenu... ^^



No hay comentarios: