sábado, mayo 05, 2007

quatre coses sobre el que penso després d'ahir

hola. després que ahir el Pepón es portés aixi de imbecil amb mi, he arribat a la conclusio que sempre ma pres el pèl, que ell es com el Pèls, un home fals i a+a+ malvat. sempre ha seguit estant el mateix home malvat de sempre, pero jo crec que tot aquest temps experimentava kom tractar b les dones en aparença, i seguir sent alhora el mateix malvat de sempre. es a dir, un home fals!! penso aixo pq ahir em va costar molt de valor donar-li conversa, i el molt imbecil, per no posar algo + gros, em cntesta vermell 1 sol cop, i segueix llegint el diari! pero de que va? qui es pensa que es? que es tant rematadament guapo km x pasar de la gent o que? no! el que fa es el mateix de sempre, de fa 4 anys, SER UN estupid i UN BORDE! ¬___¬ amb 1 de cal i 1 d arena... ¬___¬ pos fins aqui hem arribat. a mi em fot molt que mentre li parlava es pensava si contestar o no, et donava 1 super escueta resposta i seguia amb el diari. i vaig pensar: si, home. ja veig que el diari es + important que parlar amb mi, per tant, t'importo una puta merda, i tot aquest temps t'has portat km 1 autèntic fals de merda! ¬__¬ ja m'anava a passar i escriure l que pensava... ¬.¬ i clar, he decidit que el proper dia que no hagi d'entrar a les dues, que no se quin sera, de preguntar-li directament que es el que preten. si em seguira parlant, o es que directament no vol saber res de mi i per tant, no te cap mena de sentit seguir agafant el bus amb ell, pq per veure 1 imbecil, cap de trons que no vol parlar amb mi, no te sentit seguir pujant amb ell, i patir com 1 condemnada, per culpa de 1 tio que no la valora, a 1 persona que se l'estima d'aquesta manera, que sempre vol estar amb ell, pero q ell, no pensa senzillament, de la mateixa manera.

per tant, l'esborro de les llistes, pq no val la pena ni que hi figuri, pq una persona aixi no es mereix ni que m'hi enfadi mes, per tant, vull saber si en realitat sent alguna mena d'apreci com a persona en mi, o realment ha estat amable tot aquest temps, tan sols x avorriment i passar l'estona... ¬_¬ pq dol moltissim veure que t'ignoren d'aqeulla manera,pero a la resta de gent que ahir volia parlar amb ell, SI QUE HI VA PARLAR, INCLOSA LA PREGUNTA QUE LI VOLIA FER, LA DE SI TREBALLAVA EL CAP DE SETMANA, a aquella dona, li va contestar, a més a més amb n gran somriure, pero mirant-me de manera, que ho havia de dir davant meu x nassos, que ho sabés, es que no podia saber-ho? doncs haver-li dit a la orella, que hagues quedat molt més intim, molt més km que intenta lligar amb totes les dones menys am mi! clar que si! clar que si! ¬_¬ si ell sempre diu que totes les dones que vulguin parlar amb ell alla al davant son benvingudes? mentida podrida! ¬_¬ la excepcio: jo! pq diu que li fa vergonya! on s'es vist que un home que a finals de mes fara 37 anys, tingui vergonya de parlar, amb algu comm jo! ¬.¬ si fos 1 tia ves a saber, que estes bona ho entendria, pero una dona km jo, que no te un bon cos, que no esta bona, que no es guapa, que no es simpatica, que vol? quina vergonya ni quins nassos? vergonya de parlar amb mi, de que guapo? de que? no ho entenc. no entenc com pot haver-hi homes als qui els faci vergonya parlar amb mi. ¬_¬ si estes enamorat llavors, ho entendria,. pq seria la persona que estima, pero sent de la manera que es, no crec que estigui enamorat d mi ni molt menys, i mes, veient com m'esta tractant ultimament, que quasi passa de mi km de la merda, no+ em fa cas x enfadar-se quan em miro el David, que passa amb el cap torçat, km sempre, i que em fa gracia veure com ell saluda al Pepón, i aquest,l'ignora, x motius desconeguts x a mi. ¬.¬ jo no entenc com el David segueix insistint en saludar al Pepón. es una mena de etiqueta o que? pq el Jose luis be passava de saludar a l'edu, x exemple, pq li queia malament... era el seu arxienemic. o be el mosqueitor... que el cridava i li deia mosqueitor... xDDD o el ceri, que gira la cara descaradament a qui no li cau bé... xDD aixi se saluden x quedar be? xDD

no ho entenc, li dono voltes pero no en trec l'aigua clara, d'aquest assumpte... ¬_¬ lo seu seria preguntar-li directament al Jose, que no val la pena n dir-li Pepón, que si em deixa, doncs preguntar-li si de veres li molesta molt haver-me de parlar i contestar quan li parlo o es senzillament que ahir no estava d'humor i precisament li va haver d venir la torracollons de torn,a voler conversar amb ell, potser estava molt okupat, pensant en com sortiria de festa avui i dema amb els seus amics i per aixo no podia desokupar la seva ment x poder donar-me conversa, pero ara, a les velles buixes, si, no t'en preocupis, que a elles si que els contesta, i amb 1 gran somriure i amabilitat. ah! i a l'alex també, amb 1 altre gran somriure i caxondeo. pero no et preocupis x contestar-me a mi, nooo, que et podries erniar per donar-me 1 resposta. o es que ja no vol que sapiga res mes d'ell i no sap desviar el tema km fa el Pèls, i per aixo opta x 1 "no em molestis, que llegeixo el diari". si, es clar, ja el veia llegint amb 1 gran atencio les pagines de la vanguardia, q no la podia deixar ni per preparar-se x marxar. i després, a mirar x la finestra, no fos cas, que la pesada tornes a intentar parlar amb mi! no! i clar, quan m'asseguri que esta enfadada mirant de reull, pq no ha pogut parlar am mi, llavors, cap alla mig trajecte, li dedico un somriure i li dic: ara, digues algo, si vols. que segur q ella, estant enfadada i tossuda km es, no em dira res, i estaré tranquil la resta del trajecte parlant amb l'alex o la tia bona que es presenti, i ella, a les escombraries. ¬_¬ km si no fos aixo, el que va fer, si en realitat es 1 home molt retorçat, pel que estic veient... ¬___¬

la veritat es que he estat massa innocent. aixo de no haver sortit mai amb ningu no em posa les coses facils, vaig xocant x tot arreu. i sempre conec els homes més males persones que pugui coneixer... ¬___¬ entre ells, el Pèls, es un tipus de persona que m'ha marcat. un home que es tant fals, que quan sembla ser sincer no se si esta mentint o realment diu la veritat. pq la veritat es q sempre es tant fals, que quan em mostra el seu veritable jo, fa por. ultimament, no se pq, li mostrava el seu caracter tmb a l'emma, aquest caracter de mes torracollons que res, pero no tant km am mi, que em burxa sempre que pot, i després em retreu que jo el burxo! ¬_¬ i amb la Neus no, pq sap que trucaria a la companyia per dir d'ell, i clar, amb ella la tracta amb mes distancia, amb molt de compte de no espatllar la seva imatge de un home molt amable i simpatic que parla en catala i castella indistintament, per donar 1 millor servei, que t'obre la porta amb 1 somriure i despres, et diu adeu km 1 boig. aquest es el model "ideal" de autobusero que se suposa qu es busca, algu que et tracta amablement. potser aquest "jo" es el que busca el pepon? pq? pq la gent fugia d'ell si era tant borde km sempre? ara busca clients? pq sempre deia q km menys gent tocant-li els collons, millor... ¬___¬ i sempre duia els seus busos ben buits... ¬___¬

no ho se, no se ben be com em va començar a agradar el Pepón, pq sempre estava mb ell, suposo, i em parlava molt, pero va arribar 1 temps, quan va estar de bxa 3 mesos, que va haver-hi 1 parón de cop... i en tornar, estava canviat, molt canviat. era amable tot el temps, somreia sens parar, era molt i molt diferent del borde. i els seus autobusos s'omplen fins dalt, de gent que els encanta estar amb ell... era aixo el que buscava? omplir l bus de gent que diuen que es el millor, que es guapo, amable i els dona 1 bon servei? doncs quina merda... ¬___¬ i jo caient de 4 potes.... km 1 idiota...

a veure, que aixo es el que penso, pero potser no es aixi, sa de comprobar preguntant-li, pero no se si mu voldra contestar. si no vol, ahi te quedas, fins mai mes! i aquest mai mes, si q sera mai mes. passaré de pujar mes amb ell al bus. ara no em fa por anar-li a preguntar, pq vull saber per nassos q es lo que li balla pel cap. i li he de preguntar, digui el que digui... ¬___¬ encara que m'espaoni el que ell em vulgui dir... ¬_¬

he dicho xD ale, venga! xDDD

No hay comentarios: