miércoles, mayo 02, 2007

El retorn del Jose Luis, el Ceri i el Cap d'es!! ueee!


Huolaaaa!

després de moooolts dies sense veure alguns dels meus preferits km el Cap d'es i el Jose Luis, avui els he vist!!! ueeee! el Cap d'es estava al Collblanc! *o* pero nu se qui li passa... el papada o b el lleig d les ulleres o el mario? :O i darrera seu venia el Ceri! *o* i a+a+ stava el Gregor en 1 hora que tampoc li tocava *o* i venien els 3 seguits! *o*

enlloc del Miguelito estava el perver... que ja se km es diu... ¬___¬ segueix sent 1 conductor temerari i perillos, encara que me divertit rient-me d'ell, pq feia mooolt de temps que no em reia de cap d'ells... pq sempre vaig amb els preferits! xDDD el Pepón, el Julio... be, ara que u penso l'altre dia em vaig riure del Pelopi xDDD pero no compta! xDD

i e vist el Jose Luiiiis! q si u arribo a saber que ja tornava a ser-hi i no hi era l'estupid del Peloparriba, em kdo a esperar-lo!!! que fa segles que no parlo amb ell! ^.* i el Pèls on deu ser? de vaques encara no... fins el mes que ve no! pq pringa el juliol i l'agost!!!! ueeeeee! aquest estiu, quan tingui festa, a molestar al Pèls!!! ^.* i el Pepón quan les deu tenir? si les tingues km jo molaria! xD jo les tinc de 2a 1/2 de agost 1a 1/2 de setembre... xD ^^ algo es algo, tu ^^

ah! i avui el Pepón estava mooooolt guapo! *o* pero q molt, no se, cada dia estic + tarada xDDD. ma fet gracia força cosetes de les que ha fet, i q ma fet molt contenta *o* i espero dema poder aconseguir preguntar-li si aquest mes treballa els diumenges o els dissabtes ^^ q es el que volia dir x començar a parlar avui, pero me kdat tallada en veure'l tant guapooo, amb la camisa arremangada i els cabells de mini punxes! *o* baaaaaabaaaa *o* jejeje aixi que de dema no paxa! li e de dir! i dir-li + coses després, es clar ^^ pero ara no em diu adeu quan bxo... quin timo!! a mi m'agradava que en mirar-me'l, m deia adeu i jo tmb li deia... ara em somriu i prou, que ja es algo... ¬.¬ i aquell home cul gros que ha pujat a tocar la pera! sera possible! ja es podria haver ficat a 1 altre lloc que davant meu tapant-me el meu Pepón! joooo! no me'l deixava veure! sort que l'ha fet apartar cap 1 cantó! ueeee! guapoooo! *o* i le pogut seguir mirant, pq km q no em sortien les paraules pq estava nerviossissima, doncs si mes no, me'l mirava... ^^

encara que avui man dit la Neus i la Pilar que alguns conductors es posen molt nerviosos quan les clientes els observen, km per exemple, l'Odia 2!! ^^ llavors, el Pepón tmb? T___T el ceri segur xDDDD i m'encanta burxar-lo! xDDD Ceriiiiiii! a la que pugui el burxaréeeeee! *o*

ah! tmb ma encantat que el Perver pugès x la pujada antiga i no x la rambla! jejeje per aixo me divertit! *.*

i ja esta! ueeeeee! ara a seguir amb els deures de llatí! jejeje jojojo ale, venga! xDDD avui u ha dit km 4 o 5 cops! ^^ jeje pero em sembla que se n'ha adonat que em fa gracia que sigui la seva muletilla T.T joooo!

ah! ara canviaré la llista de preferits i tal després del dia d'avui!! ^^

No hay comentarios: