martes, abril 17, 2007

Ximpleries d'avui


Holaaaaa! ja tornu a ser aki! jojojo xD

doncs avui he nat amb el Julio, que venia tard i hem sortit tard tmb... i he agafat el 67 pels pels pq ell tmb anava tard! i a sobre, el iaio bona persona ja deixa de ser bona persona, i es el Iaio Manolo, pq ja no em saluda km sempre feia, ara, si vol, o em fa 1 salutacio amb el cap o em diu senzillament "hola" a seques! quin rotllo! kina kk! amb la gràcia que em feia que em tractès de manera especial! kk! ¬.¬ aixi que no se, em sembla que ja em serà igual am qui baixi als matins cap allà... ma desmotivat i decepcionat molt... ¬.¬ aii...

i x anar cap a dalt, e gafat el noi 1/2 calvo del 56, un que ja em va clixar dd el principi i q ma saludat en veure'm i ma dit tot burxador: que, a leer otra vez hasta collblanc? ¬.¬ pq tots em burxen?? si no faig res en el bus de BCN???? el calvoncio em burxa, el mr.simpatia, el viejo topo, el barbut, el tarat,el moro, l'home-llop, el tecus 2, el ceri lleig estupid, el cap d'es 2, el de les ulleres de sol rares, el que va de guapo de bcn, el moro gras, el viejo peste vino estupid... joooooo! no+ es lliurava 1 noi jove i guapo que li agrada el manga, el noi amable de les ulleres (q ja no hi es) i el iaio bona persona... ¬___¬ i ni ha +, pero no me'n recordo, pq sempre coincideixo amb aquests, quan no es cap d'akests se m'oblida xDDD ah! i aquests tan sols eren els del 67/68... els del 56 son el perillut perillòs! quin perill d'home, frenades, crits, escridassa a la gent, parla sol, adelantaments temeraris... em fa por! i burxa, per descomptat! tmb el de la perilla simpatic... q burxa 1 miqueta no+, el calvo jove... q em saluda i prou, el calvo menys jove, el quarenton burxador... ¬_¬, el noi jove barreja de ceri i ferran VII, q tmb burxa i va de guapo, la conductora borde i que fa unes frenades km les de la bruixa...¬_¬ ah! i el viejo que no recordo la cara... xDDDD ja esta... pq casi sempre em trobo els 2 calvos o els perillerus.. la resta, 1 o 2 cops mels he trobat maxim, els altres de 6 no bxen XDDD ^.*

ara m'estic bxant els eps 2 de Shining tears x wind i Romeo x juliet!! quines ganes de fer doble sessio ja i mirar-me els 2 eps!! ^^ perq ja me mirat 3 eps de la panda de julia i ja en tinc prou x avui... xDDDD me saturat de tanta serie vella! ^.*

i... que dema agafaré el Pepón en el bus de les 9.50 a la carretera, pq nu hi ha classe i llavors, aniré a la biblio a buscar 1 llibre molt interessant i tornaré am el Pepón... jejeje aixi que espero que sigui puntual al venir ¬.¬ i aixi pugui tornar amb ell i ell que faci el seu esmorzar al bar i tots dos contents, eh? que sino, ell fuma a dins del bus mentre encara no hem arribat i aixo em posa mooooolt nerviosa i ell tmb... pq aixo ja no u fa tant, pero clar, sempre corre el risc de tornar-u a fer... U.U encara que ultimament es molt considerat i si troba 1 embus s'espera a que baixi per fumar (dins del bus ¬______¬)... jejeje i em posa molt contenta que s'esperi... ^^ i tmb tinc 1 pla secret que no revelaré, encara que el Dani n'hagi sentit unes pistes... jejeje ^^ i el Miguelito, quina gràcia! ^^ ha pujat de categoria x aixo d'avui ^.* i el Julio passa a ser el meu 2n preferit pq fa segles que no veig el Jose Luis... on ets, Jose Luis? que potser es de vacances??? ¬.¬

avui el que ma sorprés es aquestes carones que em fa el Pepón, taaaan moooones! pero q guapo que estava. avui me fixat que li a crescut una miqueeeeta el pèl i que tenia una miqueta + de pels de punxa!!! estava realment mooooolt guapoooooooooooo! >.< pero q molt! pero no m'atrevia a dir-li x si s'enfadava. a+a+ ma fet gracia aquells gestos estranys que es feien ell i el patillut! xDDDD semblava que li supliquès alguna cosa! xDDDD que bo :P ai, no se, el Pepón cada dia esta més guapo! el que si q m'haguès agradat es fer-li 1 foto amb la corbata, ara que va descamisat a l'estil Pepón, ja nu li podré demanar... joooo u.u kina tristesa... avui el Pepón ha guanyat la carrera en solitari vs el Julio Jose XDDD (es q al mati li han dit Jose xDDD) i el Pepón ha arribat abans... el que em va fer gracia va ser l'alex que trobava a faltar el Julio! xDDD eh! q quan ell no ve jo tmb el trobo a faltar! que ni ha poquets puntuals km ell i que pillin, la majoria de dies, tants semafors verds i que condueixin taaant bé ^.* (el peponet tmb u fa be, pero es que quan vaig amb ell, el que realment m'agrada es que s'entretingui, que trigui, per estar + temps amb ell, en canvi, quan agafo el Julio es o be pq tinc classe i tinc pressa o bé, pq necessito algu que vagi depressa pero no s'estampi! xDDD (les raons s'assemblen, u se :P) i em sembla que ja esta! aixi que em despedeixo i fina aviat!!! gracies per llegir les meves cabòries sobre el bus i altres coses! fins aviat!!! ^.*

ah! tmb cal dir que ma sorprés que la Bruixa millorès conduint, em pensava que era 1 missio impossible... ma sorprés, conduia km 1 boja pero no tant km sempre... potser es que avui estava solament de bones... no se... el cas es q avui no semblava tant bruixa km sempre... es pitjor el Bombilla... ah! que el Brincos 3 segueixi fent esforços x ser perdonat x ser 1 borde i el perdonaré x passar de mi! xDDD ^^ i pq el Pèls em saludi amb la ma de lluny encara no el perdonaré tmpoc! fins que no em demostri que no+ parlava amb mi x acostar-se + a l'Emma i que li fes publicitat! ma ofès molt, i de moment, no el perdonoooo! ale! ¬.¬

No hay comentarios: