miércoles, abril 18, 2007

D.Gray-man OST 1 per fi el tinc a les meves mans!


Hola hola! ^^ k tal? jo feliç pq acabo de bxar l'OST 1 de D.Gray-man! tenia unes ganes de tenir el Soundtrack a les meves mans! a la que el vegi en original, el cd me'l compraré!!! es un dels cds que més m'agrada! *o* D.Gray-man Original Soundtrack 1. feia temps que no m'agradava tant un OST km els de la Yuuka-function o la Yuki Kaijura! ^.*

doncs avui m'ha fet gràcia el Julio que quan ma vist sa posat a escriure 1 missatge xl movil parat a la parada... ¬.¬ serà que li enviava 1 missatge al Pepón dient que s'afanyès!? :O doncs si és aixi, el Julio passa a ser el 2n de la llista! ueee! el Miguelillo el 3r, el Jose luis el 4rt (pq fa temps que no el veig!) i després el Bigoti!! ^.* pq ma fet molta gracia que em saludès i em digues hola quan e pujat al bus del Pepón, i tot i que el Bigoti no duia el Bus, ma dit hola igualment km en els vells temps! jejeje ^.* per tant, el Bigoti puja de lloc a la llista. quan el Jose Luis reaparegui ja el pujaré de lloc de la llista, mentrestant, pujo al Julio pq su mereix... jejeje ^.*

i tmb q me viciat a Hayate no gotoku. avui me mirat 3 eps! ^.* els 3 que han sortit. i 2 de Idol master xenoglossia! que tmb mola! ^^ aixi que el manga que surt dema de Hayate, mel compraré... jojojojo xD

i ja esta. dema niré a per platonic venus a la biblio de sant andreu quan surti de classe, i després, a buscar al Pepón! jejeje per tornar amb el de les 13.15... ^.* i a+a+ li e de dir algo x nassos pq divendres e de ser a les 13.45 a la feina i no puc tornar amb el Pepón, haure de tornar amb el Pelopi o el Julio!! (si, pq el Pelopi, no se pq sa canviat de hora amb el bus inclòs, i al seu antic lloc esta el Pèls 2 ^^). ai, tinc ganes de anar amb el Miguelito! Miguelito, torna!!! no, el Miguel el andalú, eh? el Miguelito, que el Pepón li diu aixi... xDDD i ma fet gracia la supersalutacio de avui, el pepon vermell km 1 pebrot saludant timidament al Pèls 2 XD i tmb al Va de guapo, amb + emocio xDD ^.*

au, ja esta! ara decidiré quin anime em miro xDDD jojojojo. i mentre decideixo escolto aquesta meravellosa banda sonora de D.gray-man... que em recorda moltissim a Inuyasha, pq es del mateix compositor! *o* en Kaoru Wada! jojojo ^.*

ai! tant de bo diumenge la trobi en cd i me la pugui comprar! em moro de ganes de escoltar l'OST original! *o*

be, doncs ens veiem al bus! ^.*

No hay comentarios: