sábado, enero 13, 2007

Novetats en la història del bus xD


Huola de nou! quant de temps sense actualitzar! xD

aixi dir que incloc nous personatges a la història en aquesta nova etapa i que voldran fotre tant de merder com poden: el Voltor, l'Scorpio i el Pollo.

aquests tres busca-raons que apareixen prou sovint pel bus entraran a formar part de la plantilla d'autobuseros de la història, per bé o mal. i també el Brincos 3, el Pèls i el Ceri tindran un paper de burxadors i burxats (encara més XDD) a la història per suggerència d'ells mateixos en que són el club dels Manels. tan sols hi falta el Lolo!! XDDDD

també que aquests dies que tinc més temps seguiré amb la història apart de seguir pujant al bus x mirar de parlar amb el meu estimat, que és molt vergonyós, però què hi farem??

i felicitar a la Tati per tenir ja data de casament! felicitats!!! ^.*

també dir-vos notícies referents a manga i anime.

Manga:

Ivrea publicarà "Boku ni watashi" de la Ako Shimaki. són 5 volums. obra finalitzada. cal dir que és la meva `preferida de la autora i que no pensava que la portéssin. que si ho han fet és perquè deu haver venut prou la de "el príncipe de la medianoche" (q està mort de fàstic a la meva estanteria i que trobo que esta bé però que es massa retorçada però el que la salva és el dibuix preciós de la autora). i que aquesta nova de "chica secreta" que m'encanta. és la història de dos germans, la Momoko i el seu germà Akira, l'akira es pira de casa perquè esta fart de tot, vol viure la seva vida. però llavors la Momoko es veu forçada per sa mare a fer-se pasar per l'Akira tota la seva vida i a entrar en un insti x tios i que no la descobreixin mentre troba el parador de son germà! és genial! vaig riure molt, amb aquesta obra, de veritat.

i també dir que Planeta publicarà Peach Girl! per fi! son 18 volums. i la història explica les putades que la Sae li fa a la Momo Adachi, la prota i de com ella s'enamora i canvia de novio com de jaqueta amb l'Okayasu i el Touji. XDDD m'encanta!

Anime:

a internet podrem trobar noves series d'anime per bxar com "the prince of tennis" que per fi esta completa amb uns 180 episodis.
també han estrenat Kyoushiro de towa no sora. (q quan la vegi la comentaré)
altres series a comentar com OVAS:

*Triangle Heart - 4 episodis ** totalment recomanada**
*Le portrait de Petite Cosette - 3 episodis --- és de terror. d'una nina encantada trobada en un antiquari. (la tinc per veure)
* True love story - 4 episodis ... tracta de les històries d'amor d'un grup de noies d'institut. basat en un joc de la PS1.
* With you - mitsumetai - 2 episodis.- a la llista per veure i comentar pq no recordo l'argument.
* ONE - 4 episodis ..-. idem
* Karakuri Zoushi Ayatsuri Sakon ... el metre titellaire Sakon... té 24 episodis. és de misteri i detectius. em recorda al detectiu Conan. (no és cap OVA però em feia pal treure'l d'aqui).

au, doncs em sembla que amb això ja en teniu prou! XDDD

ara vaig a veure 1 mica de D. Gray-man.

ah! l'anime de Kekkaishi totalment recomanat. l'estic disfrutant molt al igual que el manga. que la setmana que ve surt a la venta el volum 3 de la mà d'Ivrea.

au, com diu l'Antonio: hasta la siembra!

No hay comentarios: