sábado, septiembre 30, 2006

Xorradetes variades :P

Holaaa! quant de teeemps! jejeje XD donks e tornat per dir quatre bestieses x aqui. nu sé quan seguiré amb la història, però bé, el que està clar és que la meva ha acabat i clar, no sé km seguir, ja sé q és fantasia, però fot. ¬.¬

ara he trobat una pàgina de OSTs que està mooolt bé! ^.* d'on n'estic bxant de molt interessants com: Soukyuu no fafner OST 1, Peach girl OST 1, Initial D best songs collection 1998-2004, I've collective songs vol 6... i més que hi ha per bxar però que he de triar! jejeje ^o^

doncs m'he viciat a bxar OSTs i tmb a un llibre que es diu Sabriel (Garth nix). de moment, està interessant.

pel que fa al bus, doncs avui he nat amb el Ferran VII, que ha tornat i que s'ha referit a l'Emma i a mi com a "chicas" com fan la majoria i ha dit: vuelvo en 2 minutos i en veu + bxa o en 5... i ha tornat en 10 minuts!! quina poca decència!! però km q ho ha fet x fotre... ¬_¬ doncs jo tmb havia pujat x fotre... però bé... :P es que la cara de fàstik que ha posat... ¬_¬ tela...

per tornar, amb el q m'odia num2, que duia el 64 de les 12 i que ens ha esperat!! O.O suposo que era pq estava l'Emma, pq si arribo a estar jo soleta, segur que passa de mi... ¬,¬ i m'ha dit hola i tot! O.O jojojojo XD tmb pringaven el Papada i el Va de guapo 2. nu sé qui + pq no els he vist, però tant se val, pq la setmana que ve els canvien... jojojojo XD

i buenu, me rallat d'escriure i tinc ganes de seguir llegint sabriel i a més a més, he de fer deures... U_U demà se celebra el sant del meu germà i menjarem pastís de Oreo!! ueee! encara no l'he tastat, ja veurem que tal...¬o¬

i au, ens veiem! no sé quan!

No hay comentarios: