viernes, septiembre 22, 2006

Novetats!! ueee! el dia amb el Lolo! XDD

Hola de nou! ja he tornat x aqui, perquè tenia ganes d'escriure una estoneta aprofitant que no hi ha ningú per aqui molestant.... ¬_¬

doncs avui m'he llevat d'hora, per variar, i he agafat el King Àfrika de nou, i ha dit: otra vez tan pronto! i li he dit hola i ma dit hola fluixet. ¬_¬ no sé pq em té mania... T_T

i mentre anavem amb el King Afrika ens hem trobat el Mario, que havia recuperat el seu estimat bus gris 95 i també el Brincos 3, que duu una barba espessa com la del Cinto i que de lo fosc que era jo no sabia ben bé quin dels dos melenuts era. i el King Afrika li ha dit al Brincos 3, enciende la luz, que no t ven. i mira al seu voltant, em clitxa i riu fent poses a l'estil Pèls. XD

i en arribar a diagonal, he vist el Lolo, per primer cop, avui ^^ (amb el bus gris 103)

i després he pensat que estaria bé agafar el Lolo, per un cop que duu un 51 i amb un bus gris, aixi que he nat a la biblio a per uns llibres i m'he entretingut ¬_¬ sort que no m'ha tocat l'odiós metro 319, que li estic agafant mania pq cada dia em toca aquella supercafetera i jo en vull un dels nous!!! ¬.¬ i per tornar el metro 322, que encara estava en pitjor estat que el metro de sempre amb el iaio metrero, i que a sobre s'aturava dins dels túnels! quina por! U.U
aixi que he arribat quan acabava de passar l'Odia num 2, que no ha vist la meva jugada, però si que la ha vist el Pelopi, que ha passat rient, amb el bus gris 102, i ha dit: esperando al Lolo? ¬_¬ suposo que sa notat molt que esperava al Lolo, sobretot pq ahir em vaig emocionar tant i vaig dir: el Lolo! :D per això... ¬,¬ i darrera ha passat el Bulldog, amb el seu estimat bus 104, que ha fet veure que no veia res de res. ^^ gran home. ^^
després ha passat ja el Brincos 3, amb el seu anell de casat a la mà dreta O.o, i la sva super barba i ma saludat amb la mà estesa mentre atenia a una senyora que li preguntava primer de tot si passava per Molins i després si passava per sant feliu i li ha dit que per Molins si però que per sant feliu no. ^^ i li ha dit: pregunti- li a aquella noia a quina hora passa el 51 i em fa adeu i marxa! quina barra! és que tinc cara de pal d'informació??!! doncs la iaia ha passat del que li ha dit el Brincos 3 i s'ha assegut al banc a esperar el bus. ^^
llavors, ja ha vingut el Lolo, amb el 51 bus gris, que ma fet molta ilusió que vingués. jeje ^^ i s'ha estampat amb un cotxe per darrera amb la rotonda mortal d'autobusos de mas lluí. i llavors ha estat aturat un munt d'estona allà, fins que tothom marxava i com que m'avorriria sola al bus mentre el Lolo passejava amunt i avall he decidit finalment marxar caminant fins a casa. ^^ tmb he vist el meu estimat Pepón, que duia el seu estimat bus gris, i que saludava feliç al Lolo ^^

i ara a la tarda, en sortir 1 momentet, he vist un 61 supercafetera i he pensat: el Jose Luis. però no! sorpresa! estava el Lolo! XDDDDD per tercera vegada avui: el Lolo, que nomès de veure'm ha abaixat la mirada cap avall i sa endut la mà al front com dient: no, si us plau! més vegades no! jejejejeje ^^ pobre home, espero que no pensi que li duc mala sort... ¬_¬ T_T

i ja esta... jojojojojojojo potser demà també hi és i el puc molestar... XDDD tant de bo! jo que volia visitar el Pèls i em trobo el Lolo! XD

au, ens veiem! després d'aquest dia amb en Lolo! XD

No hay comentarios: