lunes, septiembre 04, 2006

Informacions variades previes al nou capítol!

Hooola de nou! :D k tal les vacances? jojojo (això va x la Tati)

doncs ahir vaig descobrir un nou conductor: el Dr.Scorpio. aquest bon home (mentida! és un vell verd i pervertit!) doncs va aparèixer ahir al 64, enlloc del Mafiós, i em va dir: hola amb cara de ara veuràs. i va dir: hombre, la que le gusta el Jose! com si em coneguès de tota la vida! quina ràbia q em va fer! però feia una por, el tio! amb aquella cara de dolent de còmic! U.U aviat l'inclouré a la història a la categoria del Iaio viciós. jojojo :P

aquest matí he anat a canviar el vol4 del Príncipe de la Medianoche, que per variar, m'havia sortit defectuós (no sé pq 1 de cada 4 comics d'Ivrea que em compro em surt defectuós >_< ) i m' he comprat el volum 3 de Alice Escuela de Magia (Gakuen Alice).

llavors, quan he sortit, m'he trobat el Patillut amb l'SF1 nou i tmb el paio de les ulleres que m'odia amb el Collblanc, q sa rigut de mi dient-me que si anava a veure al Jose.( ¬_¬ mala persona) i tmb el Voltor, que està començant a ser habitual x Sant Feliu, cosa que no m'agrada i que duia el 64 de les 10.40 amb un retard de 25 minuts. (pq eren les 11.05 quan le vist ¬_¬)
també me trobat el Lalala, que li ha robat el bus 1/2 nou a algú i que en veure'm sa rigut de mi ¬_¬ i tmb he vist el PÈLS, al matí al 51 de l'Ábreme!!!! ooooooh! O_O m'ha sorprés tant que he posat aquests ulls tant grans i ell rient amb la supercafetera! O__O i m'ha saludat. jejeje. ja era hora que algun em diguès algo! :P peèeeels! :P

i buenu, ara me'n vaig al meu cuarto a buscar les pàginetes del capítol 4 de la història 3 de la història per posar-ho aqui. jojojo ;P

Capítol 4: L’harem desitjat està fet realitat?! Somnis.

Aquella tarda el Pèls tenia molta son. El dia anterior s’havia quedat fins tard jugant a cartes amb la Tati. Aixi que es va quedar endormiscat. Mentrestant la Tati intentava imaginar-se com seria tenir un harem de tios bons per a ella mateixa. I mentre observava el Pèls com dormia va provar-ho.

- Bon dia, Manel!.- va exclamar la Tati.
- Bon dia, amor meu!.- va exclamar el Pèls fent-li un petó apassionat.
- Que farem avui?.- va preguntar-li la Tati al Pèls.
- Doncs el que tu vulguis, reina meva, perquè tinc festa.- va declarar el Pèls.
- Doncs vull anar a una platja nudista.- va dir la Tati.
- Oh! Doncs ara mateix agafo les coses i marxem.- va dir el Pèls entrant al lavabo.
- Ei, que tal, Mafiós?.- va dir la Tati en veu baixa.
- Què vols tant d’hora, Tati?.- va preguntar el Mafiós per telèfon.
- Doncs que hi ha canvis de plans, que me’n vaig a la platja amb el meu home i que ja et trucaré per quedar després, d’acord?.- va dir la Tati vigilant que no vingués el Pèls.
- Molt bé, ja em diràs algo.- va dir el Mafiós penjant el telèfon.
- D’acord, fins aviat, guapo.- va dir la Tati penjant el Telèfon.
- A qui trucaves, reina?.- va preguntar el Manel a la Tati amb un ampli somriure.
- Ah, a l’Emma, que volia quedar avui però li he dit que tan sols tenia ulls per a tu i que havia quedat amb tu.- va respondr-li la Tati mentre esborrava el registre de trucades del seu telèfon mòvil.
- Ah, doncs si vols, li pots dir que quedes amb ella i tu i jo ja quedarem un altre dia, no?.- va dir-li el Pèls mentre seia al seu costat al llit.
- No, no cal. A més, com deia 1 amiga meva el primer és el manso, després, les amigues.[ ho deia 1 amiga meva de la facultat i tmb 1 del cole, no va per cap de vosaltres,eh?] Per tant, per un cop, faré com aquella amiga i donaré prioritat al manso.- va dir-li la Tati amb un ample somriure com el del Pèls.
- Au, doncs anem cap a la platja.- va dir el Pèls que ja estava vestit amb una samarreta de tirants de color blau marí, amb coll, pantalons curts marrons, amb butxaques als costats i les seves supersandàlies negres deixant veure els seus pèls de les cuixes i els dels braços i el pit.
- Anem.- va dir la Tati posant-se un vestit d’anar a la platja quasi transparent amb tot de fruites de coloraines.
- Estàs molt sexy.- va dir el Pèls a la Tati.
- Gràcies.- va dir la Tati fent-se la tímida.
- De res.- va dir el Pèls fent-li un petó.
- Anem, no? O es farà tard.- va dir la Tati agafant la bossa de platja amb fruites de colors que feia conjunt amb el vestit.
- Anem.- va dir el Pèls agafant les coses.
Els dos van baixar al garatge i van pujar al cotxe.
- A quina platja anem?.- va preguntar el Pèls.
- Anem a alguna de la Costa brava o daurada?.- va preguntar la Tati.
- A la primera que trobem, pq no tinc més que avui.- va dir el Pèls amb un somriure.
- Doncs a la primera que trobem.- va dir la Tati amb un somriure.
- Au, cap a la platja s’ha dit!.- va exclamar el Pèls encenent el motor.
A la platja...
- quin mar més preciós!.- va exclamar la Tati.
- Si, és clara i pura l’aigua.- va dir el Pèls acostant-se a ella.
- Si, és veritat...- va dir la Tati tancant els ulls.
- Però no és tant bonica com tu.- va dir el Pèls per seduir-la.
- Riiiiiiing!
- És el teu movil, no?.- va dir la Tati en el moment en que el Pèls li anava a fer un petó.
- Doncs si, perdona.- va dir el Pèls despenjant el telèfon.
- Si? Digui?.- va dir el Pèls.
- Sóc jo, Manel.- va dir una veu de dona.
- Ah! Hola! Què tal, preciosa?.- va dir el Pèls amb una pose de les seves.
- Doncs molt bé, què tal et va per quedar avui?.- va dir la dona fent veu de dona sexy.
- Ui, doncs m’agafes desprevingut, és que ja tenia plans, em sap greu. Però que vols quedar a la tarda-vespre?.- va dir el Pèls anant de guapo.
- Doncs perfecte, per veure’t tant sols una estoneta ja em dono per satisfeta, amor meu.- va dir la dona.
- Doncs quedem que quan torni et truco.- va dir el Pèls penjant el telèfon.
- Qui era?.- va preguntar la Tati.
- Doncs una amiga, feia dies que no ens veiem i volia quedar tant si com no.- va dir el Pèls amb un somriure.
- Una amiga tant sols?.- va preguntar la Tati amb cara de preocupació.
- Què és el que t’amoïna, preciosa? Que sàpigues que tan sols tinc ulls per a tu, que només t’estimo a tu. De veritat.- va dir el Pèls abraçant-la i fent-li un petó.
- Manelet...- va dir la Tati deixant-se portar...
- Riiiiiiiiiiing
- És le meu, perdona.- va dir la Tati.
- Digui?
- Bon dia, guapa, que estàs desperta ja?.- va fer una veu d’home.
- Ah! Hola! Què tal, guapo?.- va fer la Tati per tornar-li la jugada al Pèls.
- Eeeeeh?.- va fer el tio que estava a l’altre banda del telèfon.
- Què volies?.- va dir la Tati.
- Doncs et volia dir que no sé què planeges però que et seguiré el joc per veure què tal, et volia dir que si aquest vespre volies venir a una partida de cartes a casa meva, que fem una partida de strip-póker i que si volies venir vindran els conductors joves.- va dir l’home.
- Oooooh! És clar que si! A quina hora?.- va dir la Tati tota emocionada.
- Doncs cap allà a les set, quarts de vuit.- va dir l’home rient i fregant-se les mans de satisfacció.
- Doncs allà estaré.- va dir la Tati penjant el telèfon.
- Qui era, preciosa?.- va preguntar el Pèls.
- Doncs un amic.- va dir la Tati amb un somriure maliciós.
- No m’ho vols dir?.- va dir el Pèls posant cara de pena.
- Doncs no, és una venjança perquè tu abans no m’has volgut dir qui era la dona que t’ha trucat.- va dir la Tati creuant-se de braços.
- Ja t’ho he dit, amor meu, una amiga, res més.- va dir el Pèls amb cara de preocupació.
- Doncs fins que no em diguis qui és veritablement no et faré gens de cas.
- I tu què, eh? Qui era el que t’ha trucat, eh? Que li dius guapo?!.- va exclamar el Pèls tot aixecant-se de terra i cridant, montant una esceneta.
- Doncs jo tampoc et diré res fins que tu no parlis primer.- va dir la Tati amb una mirada desafiant.
- Molt bé, molt bé, em sembla perfecte que desconfiis de mi d’aquesta manera, però què t’has cregut que ets, eh? Doncs ara et quedes aquí! I quan em vulguis creure ja parlarem!.- va exclamar el Pèls marxant.
- Doncs fes el que et roti! Vulgarment dit! Perquè segur que si estàs tant emprenyat és perquè saps que jo tinc raó i que et veus amb més dones!.- va exclamar la Tati trucant pel móvil.
- A qui truques?!.- va exclamar el Pèls anant tot emprenyat cap a la Tati.
- A tu què t’importa?!.- va exclamar la Tati clavant-li un bolet al Pèls.
- Molt bé, molt bé. Calma.- va dir el Pèls agafant aire.
- Hola? Escolta guapo, que em pots venir a buscar a Calella? Si? Gràcies. Quan vinguis ja t’explicaré què ha passat.- va dir la Tati penjant el telèfon.
- I ara què? L’amant?.- va preguntar el Pèls enfadat.
- No, un amic. Però com que ets un antisocial i un estúpid, que té aventures a la meva esquena, em permetré el mateix luxe que tu!.- va exclamar la Tati llançant-li la bossa a la cara.
- Molt bé, perfecte. Fes el que vulguis. Jo me’n vaig! I a veure la meva amant! Et sembla bé?.- va dir el Pèls marxant traient-li la llengua com un nen petit.
- Fes el que vulguis, estupid cregut que va de guapo!.- va exclamar la Tati.
- Adeu, estupida banyuda!.- va dir el Pèls marxant.
- Serà... imbècil.- va dir la Tati seient de nou a terra i trucant per telèfon a l’Emma.
- Digui?
- Emma?
- No, no hi és, és que s’ha deixat el movil a casa perquè no tenia bateria i s’està carregant.- va dir l’Ester.
- Ah! No hi és?.- va preguntar la Tati.
- No, ha sortit amb el novio a comprar per mi, perquè no tinc ganes de sortir de casa perquè fan un programa molt interessant a la tele.
- Ah, gràcies. Ja la trucaré més tard, no cal que li digui res.- va dir la Tati penjant el telèfon.
- Digui?.- va dir una veu endormiscada.
- Edith?
- Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeè?!.- va exclamar l’Edith emprenyada.
- Ejem... res. Bona nit.- va dir la Tati penjant el telèfon.
- Doncs res, trucaré a la Cris.- va dir la Tati marcant.
- El telèfon al que truca està desconectat o fora de cobertura. Truqui en un altre instant...
- Jo! Perquè tinc tanta mala sort?!.- va exclamar la Tati.
- Nena?.- va dir una veu per darrera.
- Eh?.- va dir la Tati girant-se.
- Què volies? Què passa?.- va dir l’home.
- Mafiós! El Manel és un imbècil!.- va dir la Tati.
- Perquè? Què us ha passat?.- va dir el Mafiós.
- Perquè....- es va posar a plorar.
- Anem a un altre lloc per parlar.- va dir el Mafiós.
- Si, gràcies.-va dir la Tati aixecant-se i eixugant-se les llàgrimes.
En una cafeteria propera a la platja...
- què t’ha passat?
- Que el Manel té una amant.
- Ah si? I què?
- Doncs que em fa ràbia.
- Però si tu també en tens un!.- va exclamar el Mafiós.
- Ja ho sé, però no és el mateix que tu posis les banyes a que te les posin a tu!.- va exclamar la Tati plorant de nou.
- Calma, ja pensarem alguna cosa els dos plegats, d’acord?.- va dir-li el Mafiós amb un somriure.
- D’acord, gràcies guapo.
- De res.- va dir l’home fent-li un petó.


buenu, de moment, fins aqui he escrit. potser ara escric una miqueta més... jojojoj ja ho veuré :P de moment us dic: fins aviat! jojojo

No hay comentarios: