sábado, agosto 28, 2010

Molestant als autobuseros i Ichiban ushiro daimaoh.

Huolaaaaaaaaaaaa!!!

avui hem nat a buscar el bus amb l'Emma x nar a l'fnac a per unes entrades gratis pel cine, que per sort n'hi havia *-* quan hi hem nat (amb el Pepón *-* jejejeje Pepóooon!!! *-*) i he comprat l'esperadíssim vol 6 d'Aula a la deriva (que l'estava llegint fa 1 estona i ja m'he llegit 3 capítols *-* i després llegiré 1 miqueta més i demà seguiré :P).

i per tornar, ha vingut el Bulldog xD q avui estava amable només pq estava l'Emma xDDDD jajaja :P i el soso del Voltor no ha saludat ni res T___T cada cop ho penso més q no té gràcia anar amb ell pq no saluda ¬,¬ (l'Andalús si q saluda xD i és la mar de divertit :P suposo que ho farà fins que s'en cansi xDDD). però mentrestant disfrutaré :P

i a la tarda hem nat a donar 1 volta amb els seus negrets ^^ i hem vist al Jose luis, q ens ha saludat efusivament les dues vegades xDDDD, el Paraguayo, q ens ha dit hola sense fer hola amb la mà xDDD, el Bombilla (2 cops xD), l'Edu també l'hem vist 2 cops :P, el paio "soso" nou XD (el mote li va posar l'Amanda xD) i el Miguel *-* jejejeje ^^ ah! i el Toni, donant voltes pel poble xD

i demà niré al mercat a pel regal de cumple de mon pare :P

avui ja he vist fins al 21 de Giant killing i ara a esperar U__U amb lo interessant que està!! i he començat Ichiban Ushiro Daimaoh, que de moment, m'agrada. ara estic veient l'episodi 3 ^^ i baixant Arakawa under the bridge. a veure si està bé. i possiblement la vegi quan acabi amb Daimaoh :P (encara que encara tinc en llista d'espera FMA 2 i Hero tales XDDD).

i de manga tinc els 3 primers capítols de Heart no diamond de la Mayu Shinjo, a veure si després de veure el 3 de Daimaoh el puc llegir :P

i de lectures d'avui, el vol 11 de SA. en que la Hikari i l'avi del Kei es coneixen "en persona" i ell li diu q li treurà el Kei de la seva vista i que se l'emportarà a Londres de cara a la primavera, en 3 mesos (ja que estàn a Nadal). així que demà em posaré amb el vol 12, possiblement (encara que no em corre cap mena de pressa, ja que el darrer volum no surt fins d'aqui quasi 2 mesos :P i per molt que el posi en pre-order s'esgotarà i m'hauré de fotre i esperar igualment com m'ha passat amb Higurashi. és MOLT indignant posar-ho en pre-order, pagar com 1 desgraciada pq estigui "out of stock" i m'hagi d'esperar pq em diuen que esta "awaiting publication" i a la resta de la gent els posen "out of stock". q posin q no van comprar els que calia i fan q es fotin els que ells volen!! T_________T quina ràbia que em fa!! T__T per aixo no em corre pressa lo del darrer vol d'Special A T_T encara he de comprar els vols 14, 15 i 16 però serà de cara al mes vinent, quan hagi cobrat :P i llavors si, a esperar a l'octubre o novembre :P

i al que li tinc moltes ganes és al volum 38 de Bleach!! a veure si surt aviat!! *-* que el 37 s'ha quedat interessant!!! :P encara que el vaig comprar fa poc, quan vaig quedar amb ma mare, q no recordo si era al juliol... :P

i ja està. els conductors del dia: el Pepón (el millor del dia xD), el Jose luis, el Bombilla, el Miguel, l'Andalús i el paraguayo xD. (em sembla q no n'hem vist més :P pq ni el Bulldog ni l'Edu han fet res especial i els sosos tampoc xDDDDDD).

apa, fins demà!! jojojo :P

No hay comentarios: