miércoles, junio 30, 2010

Tarda d'anime ^^

Huolaaaaaa!!!

avui m'he dedicat a fer sessió intensiva d'anime i llegir Maid sama! ^^ m'he acabat el vol 3 i el vol 4 (ara espero q m'arribi aviat el vol 5 *-*). que es queda molt interessant!

també he vist els episodis 33, 34 i 35 de Fairy Tail. que no sé si és realment un spoiler el fet que en l'anime el Jeral i el Sieg són dos germans bessons. en canvi, jo creia que era el mateix paio q era una visió en el consell i el seu veritable cos està a la torre del paradís ^^ però ho corroboraré llegint el vol 12 ara quan acabi de veure l'episodi 35 ^^.

i mini marató Detectiu conan amb l'OVA 10 i els episodis 575, 576, 577 i 578. el qual aquest últim es queda molt interessant!!! ^-^

i també vist ja l'episodi 457 de One piece, que anuncia més palla amb un especial dels oficials de la Marina T__T aixi que, no seguirà amb la història principal fins ves a saber quan!

també he vist l'episodi 63 de Dragon Ball Kai *-* a puntet d'arribar al laboratori secret del Doctor Gero :P (a veure quan apareix ja el Cèl·lula :P).

i ja està, no he vist res més, però em sembla que ha estat una quantitat considerable d'anime ^^ (per animar-me :P). no em venia gens de gust sortir al carrer, avui ¬_¬ per sort, aquell impresentable tenia festa pq nava a no sé què de airobic... el que dubto si era amb la seva "amiga", amb els amics, amb la ex o a veure el final de curs de la filla xDDDDD pq ja no recordo més que aixo xD. però aqui una ja no es creu segons què li diuen ¬.¬ quina ràbiaaaaaaa!!! T___T

i m'he demanat al Book depository pq m'arribi "pròximament" la sequela de Yu-gi-oh, Yu-gi-oh R. ja que aqui lo que surt de la Shonen jump surt amb comptagotes i necessito una bona ració de Shonen xDDD (ja que amb D.gray-man i POT no en tinc prou :P doncs m'he demanat els 5 volums *-*).


apa, doncs de moment, res més ^^ fins aviat!! ^^

No hay comentarios: