miércoles, enero 27, 2010

Els divertits viatges d'avui

Huolaaaa!!

avui he nat a buscar el Collblanc xD amb el borde del Domingo xDD però m'ha fet gràcia que el meu conductor de l'Oliveras m'ha dit una cosa que em ballava pel cap des que em va dir que ell estava al matí aquesta setmana xDD i no m'atrevia a dir-li xDD i va, i m'ho diu ell *-* amb aquella carona i aquell somriure *-* i clar, demà ho faré xDDD jajaja :P total, si puc estar 10 minutets amb ell abans d'agafar el Collblanc i nar a treballar, aniré més animada a la feina xDDDD jeje :P

i lo graciós també ha estat veure el David al Collblanc d'abans del del Domingo xDDDD ha sigut molt divertit xD jejeje :P demà ja comprobaré si realment el viejo es digna a dir hola quan pugi :P

i per tornar, he tornat un dia més amb el "Jose mari" xDDD que si que m'ha dit hola i seguia estant tant bo com sempre xDD amb la camisa i la corbata només *-* baaaabaaa xDDDD es que he fet 1 cara de "tio bueeeenooo" xDD quan l'he vist així que ha estat massa xDDDDD

i les lectures del dia, ha estat 1 tant sols, el vol 9 de High school girls!! per fi he acabat!!! *-* m'ha agradat molt però et quedes amb ganes de més amb aquest final obert amb possibilitats de més peripècies a l'universitat, per exemple xDDD però ha valgut la pena *-*

i després m'hi posaré amb alguna coseta més. jejejeje *-* potser segueixo amb ciudad de hueso, que fa dies que la tinc començada i encara no he acabat :P i amb algun tomo d'alguna sèrie.

ah! dels horaris de la setmana vinent encara no sé el cap de setmana, però sé que em tocarà treballar ^^ pq tinc festa dilluns, dimarts i divendres :P treballo 8 hores dimecres i dijous i el cap de setmana també, però com que hi ha partit de futbol i de bàsquet esperem els horaris XDDD a veure què posaran :P

apa, doncs fins demà!! ^^

1 comentario:

鐵板豆腐Fay dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.