miércoles, enero 06, 2010

El super dinar familiar

Huolaaaaaa!!

Avui he nat amb mon germà a buscar el 62 per nar al super dinar familiar, amb la família de ma mare ^^ i el Papada ha vingut amb 20 min de retard (mon germà estava indignadíssim i va i li diu (sort que el papada no li ha fet ni cas XD) encara que lo de deixar-nos allà al mig de la carretera enlloc de a la parada dels contenidors de les escombraries XD i ha tingut gràcia :P

per tornar, ha estat boníssim pq el 62 ha vingut a la hora, de fet, ens l'hem trobat quan encara arribavem a la parada i el peloparriba ha tingut la gentilesa d'afluixar la marxa i venir poquet a poquet, perquè no fos dit que ens esperava i ens ha esperat. tot un detallàs inesperat per part seva. almenys, per mi ha estat 1 bon regal de reis XD. ^^ mon germà ha flipat de veure com el bus anava a la hora xD i diu q el peloparriba es el seu nou ídol. abans era tant sols el Bigoti 4. ara ja en té 2 a la llista de conductors puntuals habituals. xDD

i després, el seu relleu ens ha fet perdre quasi 10 minuts a les cotxeres... ¬,¬ i finalment, ha vingut 1 tio estrany ¬,¬ que no havia vist mai xDDDD

i aquest matí he vist al Dani a l'Oliveras i m'ha saludat amb la seva simpatia habitual. ^^

i pel que fa als regals de reis doncs per part del meu tiet uns mitjons d'aquests gruixuts d'hivern, per dormir XDDD de color verd, amb cors XDDD.
la meva tieta un pen drive de 8GB *-*
el meu tiet (per part de pare) 30 euros per comprar el que vulgui
els meus avis (50 euros xD).
el meu pare el perfum Boss intense (l'ampolla grossa que estava d'oferta a l'schlecker per 30 euros). + 20 euros x comprar unes botes al mercat de collblanc XD.
el meu germà el vol 15 de Crimson hero
i ma mare: un paraigues blanc, un parell de mitges, 3 parells de mitjons i un raspall de cabell de la Hello kitty. xDD

i ja està, em sembla... XD demà he quedat amb ma mare x nar a les rebaixes, ja veurem com va i si està a petar de gent... si ho està, sempre queda hospitalet XDDDD.

i bé, escric des del portàtil pq m'ha tornat a petar el sistema del meu estimat ordinador U___U així que l'hauré de portar a arreglar la setmana que ve T.T a veure si demà trobo la roba que necessito U.U i hauré d'agafar la merda de tren pq ma mare no vol agafar el bus ¬___¬

aixi que el conductor del dia, sense cap mena de dubte és el Peloparriba ^^ (quan li digui a l'Emma que m'ha esperat fliparà xDDDD).

apa, doncs us deixo que vaig a jugar amb la wii i la DS xDDDD a falta d'ordinador... XDD és que tenia descarregats els episodis del Detectiu Conan i em queden el 560 i 561 x veure!!! quin timo!!! U__U apa, fins demà!! (x tornar torno amb bus sí o si XDDDD). a veure si demà veig el Dani *-*

No hay comentarios: