domingo, diciembre 13, 2009

Primer dia de vacances

Huolaaaaaa!!

ahir vaig nar a pencar en Tram pq les hores del bus no m'anaven bé i perquè el 62 posava que duia més retard i quan arribo, veig al Mandonguilla... q em saluda i em diu: le apetecía caminar? i jo pensant: NOOO!!! si ho sé m'espero 26 minuts i arribo igual!! cago dena!!! ¬_¬ si es que... però buenu... xDD

ja vaig fer la petició pels dies de festa de Nadal. ens deixen triar entre tenir festa el 24 i 25 o bé el 31 i l'1. em vaig quedar amb els de Nadal, pero ja veurem què decideix la gent... ^O^

avui és el meu primer dia de vacances dels 5 dies que tinc xDD jejeje (avui festa i els 4 dies de vacances xD però per mi són com 5 dies xD) jeje ^O^

he començat per llevar-me a les 10.30, esmorzar tranquilament el meu entrepà i un suc de préssec mentre mirava l'episodi 8 de Warehouse 13. (el 9è haurà de ser online U__U a veure si la connexió no falla i el puc veure ara, sinó l'hauré de deixar per demà esmorzar XD) i demà ja és el dia del sopar d'empresa (poquetes ganes d'anar-hi, per una banda, però per altra sí, per xerrar amb l'Amanda... i les poques ganes és pq el Gerent té plans malèfics ¬_¬).

tot seguit, em viciaré als 3 jocs del facebook (el country story, el pet society i el restaurant XD) i després m'apalancaré al sofà a llegir Ciudad de Hueso. (potser vegi 1 episodi de Transformers quan hagi llegit 2 o 3 capítols del llibre xD).

i a la tarda ja posaré el que faré xDD de moment, tinc pensat fer l'arbre de Nadal ^^

ahir a la nit en el viatge del nitbus em vaig llegir el vol 8 de Fairy Tail, un cop més, es queda superinteressant T__T què passarà amb l'atac del mestre Makarov? ho sabrem al febrer xDDD si es que... U_U vaig nar amb l'N14 amb el meu amic xDDD que m'esperava content xDDD i em va dir: holaaaaa! qué tal? i ahir sí que va nar bé i vaig poder agafar l'N12 a temps xD i vaig arribar aquí a la 1. ^^

apa, doncs fins la tarda!!! ^O^ (avui no agafo el bus, un petit descans pels meus autobuseros!! ^O^).

No hay comentarios: