lunes, septiembre 07, 2009

Un dia satisfactori *O*

Huolaaaa!!

acabo d'arribar de pencar, amb el nit bus amb 1 vella sudaca i flipda, que conduia com 1 sonada 1 mica més i em surt el cap de lloc! T__T quin horror!! ¬.¬

avui he nat a pencar de 20 a 23. he agafat el 50 de les 19.10, que ha vingut amb 10 min de retard i era el Cap de pollo ^O^ que quan he pujat duia l'aire acondicionat, m'ha agafat 1 fred que no vegis, i m'ha agafat tos, però m'ha sorprés molt gratament lo observador que és perquè només veure'm tossir ha apagat l'aire i m'ha somrigut *O* ooooooh!! moltes gràcies!! *O* aixo m'ha posat de molt bon humor, ja no em congelava de fred ^O^ i estava satisfeta i encara m'he quedat més a gust quan ha vingut el Pèls per l'altra banda (que duia el 50 de les 19.15 dd collblanc xD per tant, el 50 de les 18.40 x sant feliu xDD, ara ja u sé per diumenge que ve xD). i m'ha saludat i ha estat: ooooh! i el Cap de pollo ha mirat i s'ha rigut amb cara de "aquest si que t'agrada, eh? xD" jajajaja xDDD i amb aixo encara estava més contenta. he baixat a la última perquè com que el Cap de pollo ha nat bé, em sobrave 5 min i he baixat a la última, i com a última cosa que ha fet i que m'ha fet molt feliç és, preparar-se el cigarro però no l'ha encés fins que no he tocat el dos *O* (des de el dia en que el vaig agafar amb mon germà a Molins que el Cap de pollo em cau millor *O* i amb aixo d'avui encara més *-*).

i per pujar a Esplugues he agafat el 57 de Bcn, amb 1 tio bo xDD q m'ha parat davant meu *-* i m'ha dit hola xD i q quan he baixat m'ha dit: ya te vas? XDD i jo he pensat: si fossis el del N12 potser podria babejar 1 miqueta més... però xDDD

apa, doncs els conductors del dia: el Pèls i el cap de pollo *-* (que gràcies a ells, sobretot al Cap de pollo, he pogut anar molt animada a la feina *-* i sense nervis).

fins demà!! ^O^

No hay comentarios: