martes, septiembre 22, 2009

Noves series de la biblioteca ^o^

Holaaaaa!!

ahir vaig nar a Sagrada família a tornar els vol 3 i 4 de Rave perquè no li veig el què i no em fa el pes (mira que li he donat 3 oportunitats... però res... q no em crida T_T).

i també vaig anar a pel dvd de la peli de Black jack, que la miraré ara quan acabi de veure l'episodi 56 de Shugo chara Doki (es que en miro mentre mon germà és a Bcn a veure si li diuen on fa les pràctiques i m'ha demanat la connexió en exclusiva per quan torni, aixi que quan ell torni llegiré i miraré la peli ^^) ja que ell ahir em va deixar la connexió quan volia baixar la peli 3 i 4 de Keroro i els OVAs 3 i 4 ^o^ aixi que... ^^ com q es va portar bé, avui li torno ^^

també vaig agafar els volums 6 i 7 de la nova edició de Black jack, dels quals em vaig llegir el vol 6 en el viatge de tornada en bus *-*

i ahir vaig tornar el vol 4 d'Eagle, que estava molt interessant (a veure quan compren el vol 5 *-*) i el vol 7 de Ray (que és una serie que m'ha agradat molt i que passa a "futures compres" ^^). i també vaig llegir Ayako (del Tezuka) però que em va deixar amb el mateix mal gust de boca que Oda a Kirihito i que MW. U___U

llavors, després de tornar tot això, vaig agafar els vols 1 al 4 de Lagoon engine ^O^ a veure què tal està (més que res pq el que volia estava agafat xD i perquè estaven en bones condicions ^^). -> Shaman king l'havien destrossat i feia fàstic d'agafar ^^ per tant, a veure si en 1 altra biblio el compren i el puc agafar ^^

i llavors, també vaig agafar el volum únic de Nijigahara Holograph, que diuen que és estrany, i l'argument em va cridar, per tant, en veure'l en perfectes condicions xD el vaig agafar ^^

el que vaig agafar aqui, amb el carnet de mon pare van ser els vol 1 al 5 de 20th century boys, que tant parlar-me'n a la feina els companys i fins i tot la gerent xDD doncs, clar... xDD i el volum 1 el vaig llegir i no està malament *_* em recorda a Detective Ritual *-*

i de moment, aquestes són les noves adquisicions de la biblioteca *-*

pel que fa a les sèries de TV que miro, he començat amb True Blood, que avui toca el segon episodi. em toca l'episodi 9 de Hay alguien ahí i per fi, començaré la cinquena temporada d'Stargate Atlantis *-* (però serà quan acabi amb Hay alguien ahí perquè sino són massa cosa alhora ^^).

i de sèries d'anime estic donant preferència a Valkyria Chronicles, que avui he baixat l'episodi 24, One piece (amb l'ep 418 XD), el Detectiu Conan, que toca aquesta setmana l'episodi de la passada (547), Shugo Chara Doki (que em toca veure l'episodi 57), The prince of tennis (que toca l'episodi 30), Ray (que toca l'episodi 8) i finalment 07 Ghost que toca l'episodi 22 ^^.

en tinc més de començades xDD però no tinc temps per més, de fet, quasi costa seguir el ritme de tot plegat perquè en 1 dia potser tinc temps per 1 episodi i a molt estirar 2 xDD. quan si que tinc temps és quan tinc festa, com avui xDD que puc veure 1 miqueta de tot: pelis, series de tv, anime, doramas xDD i llegir manga!! jejeje *-* (encara que ara que treballo fora del poble tinc més temps per llegir manga, ja que en el viatge del bus puc llegir xDD sobretot, quan torno!! :P perquè quan vaig, a les 7 del matí, tinc son xDD i no puc llegir... bé, quan va venir el Pelopi si que vaig llegir perquè tenia ganes de llegir xDD pq estava ben desperta xDDD).

apa, doncs per ara, res més, dir que demà, dia 23, és el cumple del Pelopi, i si el veig, que sàpiga que el felicitaré. jojojo :P i sino, sempre el puc felicitar des d'aqui ^O^

ara he descobert que a la biblio tenien tots els de One piece que han sortit i també el Detectiu Conan Special *-* (però de l'1 al 10 estaven agafats U__U) els hauré de reservar *-* jeje :P

apa, fins aviat!!! *-*

1 comentario:

Javi dijo...

Aunque los tengan en la biblio, te vendo los de Detective Conan Especial, es que no me gustan xDD
Y en fin, si Rave no te ha llamado... yo tampoco probaré, que no me tenía mala pinta pero son tantos tomos