viernes, julio 10, 2009

Busqueda i captura del noi guapo!

Holaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui ha estat un dia "ajetreado". i és que m'he passat el dia de cul anant a per documentació. aquest matí m'he entretingut més del compte preparant les coses i no he agafat el bus de les 8.45 i a més, perque volia molestar l'Antonio xDDDD. avui m'ha dit: holaaaaa!! i m'ha parat sense q el cridi!!! oooooh!! *O* i s'ha apropat al Pepón quan passava pq el veiés millor xDDD. i he vist l'Angelito que ha saludat amb la mà x dir hola i adeu!!! ooooooooooh!! m'ha fet molta gràcia xDDD. jajajaja xD
total, que dels papers que necessitava tant sols he pogut aconseguir els de la uni... la resta, per dilluns amb 1 miqueta de sort. (i dic amb 1 miqueta de sort perque no se sap si els tindran U__U).

total, a la tarda he quedat amb la noia que em venia Erase una vez nosotros, per 3,5 euros el tomo i estaven perfectíssims!! *O* i tenia de l'1 al 8. així que... ^O^
per anar, he nat amb el Pèls, que m'ha preguntat dissimuladament: hi ha novetats¿? i li dic: si. i se li ilumina la mirada xDDD i li dic: l'Emma m'ha escrit 1 linia xDDD. i em diu: ja va bé. no m'has d'explicar res més (diu amb mirada brillant) i li dic: no ^^ (jajajajaja... sé per on naven els trets, però va a ser que s'ha quedat amb les ganes xDDD jaja :P). tant de misteri us suposa el meu guapo de l'Oliveras? xDDDD que bo xDDD
total, q mentre esperava al Pèls passa el Fati i em diu: avui vas amb ells? no vas amb el teu amic? xDDD (el meu amic XDD que bo xD). i li dic: es que vaig a Barcelona, ara. i ell em diu: oooh! li diré que no hi vas!! i aixo que vas dir que avui us veurieu!! i li dic: com ho saps? i em respon el Fati: perquè m'ho va dir ell!!! (que fort!!! xDDDD). segur que l'interroguen!! xDDD

total, que el deixo en plan, quan em vegis a Hospitalet fliparà xDDD. jajajaja xDDD. total, en acabar l'intercanvi, ja havia planejat tot amb cura. quedar a les 16 al costat de la linia vermella del metro. pensant en un marge de 15 minuts per agafar el metro i arribar cap a les 16.45 o 16.50 a Hospi. XD jajajaja... i aixi ha estat!! xD que bé! ^o^ total, que arribo allà i passa l'Oliveres d'abans del d'abans i em saluda i em pregunta: puges o esperes a quien ya sabemos? (ha fet un mix català castellà que m'ha fet gràcia xDD). i li dic: vaig a la biblioteca... (dissimulant xD) i es posa a riure i em diu: ah! que vas a la biblioteca per fer temps mentre llegeixes comics i després tornes amb ell? ben fet!! em diu aixecant el dit amunt! xDDD jajajajajaja xDDD i jo pensant: se'm veuen les intencions a la cara o què? xDD perquè és exactament el que tenia pensat! xDDD total, que vaig a la biblio i segueixo llegint Black Jack, que em té viciada xDD *O* i quan ja són les 17.10 vaig a la parada a esperar que vingui el guapo mentre el Fati passa per l'altra banda xDD i em veu i fa una cara de sorprés!! O___O i em diu: ya sé que no debería sorprenderme de nada contigo (ah no? XD) pero me has sorprendido. tú no estabas en la parada del tramvia esperando a los otros??? i li dic que si xD.i em diu: mira que él ya lo decía! que si os dijisteis hasta mañana es que ibas a ir, que tarde o temprano (en esta hora o en el siguiente bus que lleve él) irías con él, que por mucho que te viera, que te irías con él y yo pensando: qué seguridad!! i em diu també: aaaah! que luego te has venido a hacer recados en Hospi, no? y de paso te vuelves con él xDDD. jajajajaaja... quina peli que s'ha montat xDDD que bo xDD i se'n va fent adeu treient aquell caxo braç per la finestra xDD. :P

total, que venen 3 autobusos seguits, el 82, el 12 i el meu guapo. i el guapo era l'ultim i penso: no es saltarà la parada, oi? primer marxa el 82 i es queda el 12 al mig i darrera el guapo. veig que espera i trec el cap i li dic: holaaaa!! i ell rient, em mira, em somriu i em diu: holaaaaa, guapaa!! *O* i m'obre la porta i mentre pujo li torno a dir hola xD i ell també i em somriu *O*. jejeje *O* i afegeix: ves como si que ibas a venir!! xDDD i em quedo: eh? i em diu: nada, cosas mías xD. i li diu x la radio al Fati: ves como si que ha venido, tio feo!! [xDDDD jajajajajajaja] i ell em somriu. xDD i m'ha fet gràcia que m'ha robat la frase i em diu: ahora o te callas o te morderás la lengua, así que más te vale que me escuches. xDDD que mono *O* (i aqui ha estat la qüestió de la tarda... jejejeje *O*). ell es posa supervermell i em diu: en serio? i li dic: en serio. i llavors, quan arribem diu: ahora, tus autobuses de siempre xDDD. i llavors, veiem... qui era? ah! el tio de la cortina!! xD i em diu: ese lleva la cortina para que no le veas! xDDD i es posa a riure xDDDD. jajajajajajaja xDDD que bo xDD. i llavors, veiem la noia del bus urbà i se la mira descaradament mentre jo em mirava l'Angelito xDDD. i li dic: què? t'agrada la noia del bus urbà? i em respon: estás celosa? i li dic: pos si xDD. es posa a riure i em diu: tu tambien te miras los conductors de Soler i sauret y no te digo nada. XDDD jajajajajaja i li dic: que estàs gelós? i es posa a riure i em diu: te gustaría que te dijera que si? xDDD jajajajaja.. i li dic que si xDD i es posa a riure xDD. llavors, en passa un, no me'l miro mentre el miro a ell i somrient em diu: que guapa xD. jejejeje *O* ell si que es guapo! *O*

total, que quan ja baixo em pica l'ullet, em somriu i em diu: bueno, que tengas un buen fin de semana y nos vemos el lunes! *O* jejejeje i li dic: vale!! adeu!! ^O^ i mentre marxava me'l mirava i ell em feia adeu amb la mà. llavors, me'n vaig a fer un encàrrec ràpid i surto per Girona per veure si el veig, em detecta i em saluda i em diu: encara no n'has tingut prou que em vens a veure? per aixo t'he vist que sorties corrents!! xDDD
i jo pensant: em miraves? jeje *O* i li dic: es que volia fer l'encàrrec i de passada, veure't... i es posa a riure i em diu: ja ens veurem!! i em fa adeu amb la mà. i l'Scorpio, que estava més enrera, com que tenia 1 cotxe al mig, no l'ha pogut veure. i sento que diu: ya está bien!! por tu culpa no he podido ver al chico del Oliveras!! xDD jajajajajajaja i jo m'en reia de l'Scorpio xDDD. i després, he nat a comprar amb mon pare, i en tornar, era la hora del guapo, aixi que... m'espero mentre mon pare deixa les bosses per nar al Condis a buscar fruita. i llavors, ve el guapo, que mirava x la finestra (em buscava? xDD) i llavors, em somriu i em diu: me esperabas? xDDD jajajaajjaaja... i li dic: no, espero mon pare, pero mentre l'espero, et miro xDDD. es posa a riure i em diu: después nos veremos otra vez? i li dic: no, per avui ja n'hi ha prou, no? i ell rient em diu: no sé xDDD. jajaja xDD. i llavors, arriba l'Scorpio, q ens enxampa xerrant a distància i diu: aaaah! ese debe de ser el que le gusta!!! voy a mirarmelo. i descaradament atura el 51 al costat de l'Oliveras i se'l mira descaradament. el meu guapo fa 1 bot de nassos xDDD i l'Scorpio li diu: es que te estoy mirando xDDD jajajajajaja (és obvi xDDD) i el guapo, un cop ha marxat l'Scopio em diu: aixo em confirma que està tarat xDDD. jajaja. surt del bus, em somriu i em diu: vienes tu o vengo yo? i m'aixeco i li dic: vinc jooo!! i ell rient em diu: pues ven, que te espero! jeje ^O^ i llavors, apareix mon pare i el noi em diu: pues va a ser que viene tu padre... U___U i llavors em diu: pues ya nos veremos ^^ i em fa adeu amb la ma mentre em somriu. i mentre pujo el carrer em vaig girant per mirar-me'l i em saludava amb la mà cada vegada i em somreia *O* (guapoooo!!! *O*).

i llavors, mentre estavem a la cua del Condis, em busca (guapoooooo!!! *O*) i em detecta, em saluda amb la mà mentre em pregunta si ja he acabat de comprar *O* i em diu adeu i que ja ens veurem!! i mentre marxava feia maniobres estranyes, el pobre, mentre em mirava i em feia adeu fins que ha desaparegut de la meva vista U__U.

és que m'encanta!!! *O* és tant monoooo!!! (perdó, guapo xDDD) jajajajaja xD

i ... ara he nat a llençar les escombraries (mon pare me les ha endinyat vilment) baixo i miro i no hi és xD i penso: jooo! ja deu haver marxat U.U i llavors, mentre llençava les escombraries, arriba i venia rient i mirant per la finestra, traient el caparró per la finestra i saludant-me em diu:

- otra vez por aqui, Cristina?? nos vemos otra vez! xDD

i li dic que si, q estic llençant les escombraries xDD. i ell rient em diu: bueno, piensa que así nos vemos otra vez (i posa carona de nen mono *O*) i llavors em diu: anda, ahora vas de verde y de tirantes y antes ibas de rosa y media manga! pero sigues estando guapa... *O* (oooooooh! tu si que ets guapo, tio bueno!! xDDD) aqui t'has marcat un punt!! *O* dir-me que nant de tirants estic guapa (cosa que em traumatitza, nar de tirants pq em veig rara) doncs és un gran punt per part teva *O* i llavors, em diu, bueno, esta es la última vez que nos vemos hoy, que descanses guapa *O* em fa adeu amb la mà mentre em somriu d'orella a orella i em diu per acabar: si quieres, mañana me puedes buscar... ^^ a ver si me encuentras. ahora que ya te sabes todas mis horas :P XDDDD jajajajajaja doncs no ho descarto que potser hi vagi demà a la tarda :P jeje i més si m'ho deixa anar així... tant temptadorament *O*

però m'ha encantat tant i tant i tant.. és tant i tant maco... tant maco... quan anavem per l'eroski, quasi, una senyora, li pica allà al mig i diu q li obri i ell li deia que li sabia greu, pero q no li podia obrir allà. i quan arrenca, m'el miro i em diu: es que de verdad que no puedo, me las cargaría yo, pero es un peligro para ella tambien!! tienen que entenderlo!! i ric i li dic: que maco que ets!! i es posa supervermell xDDD jajajaja i em diu: gracias, veo que tu si que me entiendes ^o^ (és clar que si *O*) i amb això m'ha demostrat q és encara més maco ^^. i llavors, quan arribem a l'Eroski, venia del quinto pino 1 iaia corrents q volia pujar i es gira i em diu somrient: a esta ya la espero porque ya veo que viene y todavía estoy aqui en la parada. a ver si me pega con el bastón o algo xDDDD. jajajaja. i jo rient i ell dient: no te rías, q es algo serio. xDDDD jajajajajaja
(es que m'imaginava la iaia amb el bastó corrents al costat del bus mentre el maleïa xDDDD). que bo xDDD.

els conductors del dia: el Pepón (que he tornat amb ell xDD i m'he divertit molt xDD), l'Antoniu xD, l'Angelito, el Voltor (que quan m'ha vist m'ha dit: ei, Cristina! xDD), el Pèls i per descomptat, el meu guapo de l'Oliveras xDDD. ah! i l'Scorpio, que m'he rigut molt amb ell els 4 cops que l'he vist avui xDDD.

No hay comentarios: