lunes, julio 13, 2009

Canvis de linies!! nooooo!!!

Holaaaaaa!!

avui ha estat un dia... mogudet!! xD

primer, que un dia més, no he pogut aconseguir els papers que em feien falta x ser profe... aixi que suposo que ho hauré de preparar tot per al proper cop... U__U però demà seguiré buscant papers!! ^^

després, al matí, he vist que el guapo de l'Oliveras no estava al lloc de sempre, sino q estava a les 11.55 i m'he quedat... ooooh!! total, que penso: realment ell estarà a l'hora de sempre? doncs no!!! U___U

me'n vaig amb compte a la parada, per darrera del bus, veig un iaio calvo allà llegint el diari i em quedo O_____O noooooo!!! me l'han canviat!!! llavors, m'acosto a la porta (canvio de plans i vaig a Viladecans) i li dic hola. em mira, em diu hola, se'm queda mirant i em diu: quieres algo más, niña? T___T i li dic q no... U___U em diu: si lo que quieres es ver al chico, que sepas que no sé donde está, ni siquiera lo conozco. sólo de vista y de oídas pero no me relaciono con él U_____U. kk... U___U

total, m'assec a mirar per la finestra U__U fins que veiem al Calvo malvat, amb el 64 xD que llegia el diari xDD i el Iaio dels cabells blancs que deia una frase q li ha quedat genial però que ara exactament no recordo xDD però m'ha fet gràcia. i el Mandonguilla, que duia el bus groc i diu: pero que hace ahí, señorita? xDD jajajajajajajajajaja... amb el seu accent argentí xDDD. que bo xD. total, que això li ha arrencat un somriure al iaio que em portava i em diu (estava jo sola al bus U__U): tu debes de ser la que habla con los conductores de la otra compañía, verdad? xD em poso a riure i em diu: supongo q si... XD

total, que ens creuem amb el substitut del Jose mari xD que el saluda xDDD jajajajajajaja amb pose inclosa!! xD i el Calvo em diu: es que él y yo si que nos conocemos!! ooooh!!! xDDDD jajajajajaja xDDD com he rigut! xD i llavors, arribem a Cornellà i arriba el moment del canvi de línia. vaig a buscar el 85 o el 82 i resulta que ja havien passat els 2 i quedaven 14 minuts pel 85. trec el num 5 de Erase una vez nosotros, per llegir la història extra... i sento mentre llegia...

- pero qué carita más triste que me llevas!!
alço els ulls i penso: qui és el que em diu això? miro i era ni més ni menys que el meu guapo de l'Oliveras!!! oooooh!!!
i dic emocionada i sense pensar xD: oooooh! estàs allà!! xDDD
i l'altre rient em diu: hola!! m'has trobat molt ràpid!!
i li dic: no es que t'hagi trobat perquè ho sabés, ha estat casualitat.
i em pregunta: vas a Viladecans?
i li dic que si.
i em diu: doncs aquesta setmana m'ha tocat aquest. a veure si ens veiem quan tornis!!
i li faig adeu amb la mà superemocionada!! *O*

total, que ve el 85 i vaig cap a Viladecans amb 1 sudamericà raríssim... ¬.¬ i torno el llibre a la biblio... torno per agafar el bus i ve 1 altre 85... quin remei... i era, ni més ni menys, que un dels que duia l'Oliveras fins la setmana passada!!! total, que em saluda i em diu hola ^^
total, que aquest que va ser el primer en portar-me a Viladecans (en viatge de tornada xD) em va parlar de nou xDD sense dir-li res i em diu (perquè jo mirava desesperadament per la finestra):
- buscas al colega? creo que no lo verás, porque, te cuento... lo nuestro es que cada semana vas de aqui para allá y es como encontrar una aguja en un pajar si no sabes la linea en la que está... ¬.¬ piensa que damos vueltas por todas las de la compañía U__U
llavors, el truca per la megaradio :O i li diu: aqui tengo a tu novia xDD. i les respostes d'ell no se sentien xDDD i llavors, el Calvo es gira i em diu: me ha dicho que antes ya te ha visto xDD. i li dic que si, que duu el 77. xD i em diu:
pues si nos damos prisa tendrás 1 sorpresa... O__O me'l miro amb cara rara xDD i quan arribem: sorpresa!!! el 77 estava a l'altra banda... i baixo corrents, miro i... era ell!!! *O* ha estat 1 sort impressionant!!! *O* ell estava allà, mirant per la finestra, somrient-me i llavors, em crida, em saluda efusivament amb la mà, i compleix la seva paraula, tal i com em va dir el dissabte *O* jejejeje *O* i llavors, em diu: [...] me esperarás hasta que vuelva a pasar por Sant Feliu?? i li dic: per descomptat!! i em somriu i em diu: ahora se me ha ocurrido que el sábado se me olvidó d pedirte el msn xDDD así podríamos quedar... qué le vamos a hacer!! cuando vuelva hablamos!! *O* q monooooooooo!!! *O* jejejejeje.. aixi que... espero que tingui sort en el sorteig el proper cop q canvii de línia xD i q li toqui l' L52 i vingui cap aqui ^^ i aixi li demanaré el messenger per xerrar (i el num de mòbil ^^ lalala... xD).

total, que arribo a la parada i ve l'oliveras, ve un tio raro que l'havia vist la setmana passada a l'L12 U___U i em diu hola... llavors, em mira i em diu: ya has visto a tu novio? U___U i li dic: mi novio? i em diu: si, el compañero que estabas buscando. i li pregunto: perquè? i em diu: porque antes me han dicho q estabas triste y ahora estás muy contenta... (es que... se'm notava xDD).

total, que arribem i veig l'Scorpio xDD que s'ha espantat i m'he rigut molt xDDD i llavors, quan vaig a Esplugues a per Black jack, passa el Manolo i em diu: el que siempre quieres ver no está, pasa solo por Cornellá, pero por aqui no.. xDD pobre home. estava amoïnat. i em diu: qué lastima, si se lo pudiera cambiar, lo haría. ooooooh!! que bona persona, Manolo!!! xDDD jeje ^^

total, que vaig a per Black jack a Esplugues i què em trobo? que tenen la edició antiga... q és diferent!!! O____O i m'he quedat... flipo!! quasi tot era diferent i algunes de les històries, no tenien conclusió en aquesta edició antiga, les onomatopeies en francès i l'ordre de capítols era diferent!!! O.O la Pinako surt super aviat!!! (en el segon o tercer capítol) aixi que... flipo!!! xDDD i allà em llegeixo la versio antiga vol 1 i m'emporto el vol 2 :P

i per tornar, he tornat amb l'home del somriure que fa por xDDD q duia 1 bus gris *O* i q ma saludat amablement com sempre xDDD. i quan he arribat, he vist el tio que menja albercocs, que estava a l'Oliveras, arraconat, al fons del bus. XD i m'en vaig... doncs el tio que m seguia amb la mirada i m'el miro i li dic: què mires, xafardero? xDDDD jajaja.. i se m'ha fet l'indignat i m'ha dit: demà em venjaré! xDDDD jajajaajjaajaja... espero no veure'l demà xDDD

total, que fins aqui, la història d'avui... U___U a veure si té sort i torna aviat... el que pensava és... potser està a l'Oliveras al matí... lalalala.... xDDD ja u veuré demà quan vagi a fer encàrrecs ^^

apa, fins aviat!! ^O^

4 comentarios:

Aruchan^^ dijo...

Que llançat, que ta demanat el msn!! xD Aixo ja comensa a agafar millor rumb xD

Pubrissona, que tan canviat els conductors de línia. Tant de bo que tel tornin a pusar aviat ^^

Javi dijo...

Ves? Tienes que hacerme caso y pedirle el msn xD. Si te interesa alguien, a pedir el msn xD
En fin, no me explayo xD
Bye bee

Kitsune dijo...

Aruchan, no, no me l'ha demanat. m'ha dit que el proper cop q ens veiessim q me'l demanaria xDDD (pero si ell no ho fa, ho faré jo xDDD).
pos si... me l'han canviat de línia i ara a esperar que passi per aqui de nou U___U

Javi, pues si xDDD. tus consejos van la mar de bien ^^

Andrea dijo...

Tienes un premio en J-music