domingo, junio 21, 2009

Segona Kdd del mercat de Sant Antoni amb les de PSS.

Holaaaaaa!!

ara ja deixo la entrada començada i després la seguiré quan torni xDD. avui és el dia en que anem les de PSS al mercat de Sant Antoni i després a dinar *O* a veure com anirà!! i ara, a acabar-me de vestir!! (a veure qui portarà el bus avui... ¬.¬ quina por!! té tants números el senyor Purillos per ser ell ¬.¬).

per cert, pensant pensant... no serà l'Antoniu el q sa donat a la fuga?? T___T seria taaaant fort!! xDDDD jajajaja... però ho comprovaré al juliol! :P

després de sopar actualitzo... només dir: merda de meeeetrooooo!!! ¬.¬ i Jesús, ets el millor!! xDDD jeje :P

després de sopar... (foooorça estooona després xDD ara he acabat el treball i intento que la meva merdosa connexió em permeti pujar el treball U____U)

bé, començant pel principi...

aquest matí he nat a pel bus de les 10.40 tal i com tenia pensat i sorpresa!!! una grata sorpresa!! era el Jesús!!! *O* ooooooh!! i m'he quedat: oooooooh! i ell somrient i abans que li digués res m'ha dit: holaaaa!! bon dia!! i jo li he dit molt contenta: holaaaaaa!! jejejeje i m'he posat a riure i ell diu: ja se de que te ríes xDDD. jejeje (es que clar, em reia perque ha quedat ben clar que m'ha saludat ^^ q mono q és... com q em vaig emprenyar perque no em va saludar avui ha quedat claríssim que si xD jejeje *O* ets genial *O* ets el millor!! *O*). ueeee!! i nava amb la radio a l'estil Pèls 2 *O* jeje :P ma fet gràcia que somreia *O* oooooh!! avui ja se'l veia més animat q els dos dies anteriors, q feia cara de pomes agres... el que ma encantat... ho sento!! em moro de ganes de dir-ho!!! (perdona'm ^^') estava cantant!!! jejejejejeejeje i en veure's enxampat s'ha posat vermell... q moooonooooo XDDDDD jajajaaja xDDD tant sols havia sentit cantar 4 conductors xDD ara amb ell, 5 xDDDD (el Pèls 2, el Salvatge, el David, el Jose luis i ara ell xDDD).

total, arribo a la parada del 56 i el tio estupid s'ho ha hagut de pensar si em deia hola. he arribat una bona estona abans i primer 1 iaia perduda ma preguntat que com anava a la catedral i després un negre, q ma dit Bon dia xD i la resta amb 1 gran esforç en castellà, q com podia nar a la Barceloneta a peu dd pl. universitat. xDDD juju... després ha passat el meu guapo del 67 de BCN... i ma saludat dd el bus xDD i ma dit: no te pregunto que haces ahí sentada xDDD anda que... ^^ i després, passa 1 tio guapo amb el 64 de BCN xDD i mel quedo mirant i es posa a riure xDDD anda que... ^^ arriba la Kuroi i després la resta ^^ anem pel mercat i primer de tot al senyor de les caixes, q ens farà aviat clientes VIP li he comprat:

** Ámame vol 1 (al final he picat, i després de fullejar-lo amb la Deirdre he vist que està mooolt interessant!! és una bona elecció, deixar-me emportar per la influència del Daiya... es que m'has temptat!!! ¬.¬ per culpa teva ara n'he començat 1 altra!!! es que... en parlaves de manera tant interessant... i em costa tant poc picar en coses interessants... xDDD jeje :P) per 7 euros ^^
** Yuzu bunko club vol 2 (si, surt la setmana que ve xDDD i ell ja ho tenia... tenia les novetats d'aquesta setmana vinent però no d'aquesta xD :P). per 7 euros
** Uwasa no midori-kun vol 6 (siii!! almenys, aquesta xD). -> la meitat de la col·lecció!! per 5 euros

després, a la botiga dels estafadors, tenien els volums que volia de Karekano i Kaikan aixi que l'he hagut d'agafar allà... ¬.¬

** Karekano vol 7 i 8 (5 euros cadascun)
** Kaikan phrase vol 12 (amb aquest acabo la col·lecció xDD es que em van vendre tota menys el 12 que estava fet pols... xDDD aixi que el 12 per 5 euros ^^).

i a la botiga del iaio carero:

** Karekano vol 2 (per 5 euros)

i finalment, a la botiga del senyor de les ulleres:

** Z mazinger vol 2
** Hayate vol 12 (el primer que m'he llegit al metro i al bus de tornada... *O* està moooolt interessant!! *O*)
** Inuyasha vol 53

i bé, llavors, després d'aixo hem nat a prendre algo i a dinar. després de dinar... les peripècies del metro!! ¬.¬

si, anem al metro a la linia vermella i els explico la meva peripècia de quan es va espatllar un metro i vam haver d'esperar... doncs au!! a rebre toca!! tot ha estat després que la Kuroi baixés a pl.catalunya (una miqueta més i se'n va en direcció contrària xDDD) i ens quedem la Miya i jo al metro... a universitat fent conya li dic: si clar, es que s'ha espatllat o ha passat alguna cosa... doncs si, anuncien per megafonia que el metro s'ha espatllat... xDDD ja ens veus anant a la linia 2 fins a paral·lel i d'allà a la verda perque vagi fins a Espanya xDD i jo fins a Sants i allà amb la blava fins a collblanc... allà he arribat a les 17.55 i el Calvo malvat ha vingut a les 18.05 aprox ^^ aixi que he tingut temps de relaxar-me mentre l'esperava, amb el 113 *O* (és el seu estimat bus de cada dia xDDDD jajajajajaja... m'encanta... fins i tot els caps de setmana duu aquest bus xDDD jeje). total, q ve el Calvo i penso: oooh! l'he encertat!! xDD es que volia o el Calvo o el Bigoti, però no recordava en quin ordre venien... aixi que... el primer q paxi!! xDDD i ja mu va semblar q era collblanc... xDD se m'ha fet raríssim nar amb el Calvo amb algo que no fos el 64!! xDDd però ha estat graciós... aire acondicionat!! gràcies, Calvo... per cert, et dius Oscar o no?? xDDD encara estic amb la intriga... ¬.¬

total, genial amb el Calvo, dues persones al bus xDDD jajajaja xDD que fort xDD

i ja està... tota la tarda amb el treball d'hàbitat i ara patint perque em triga tres segles en penjar-se'm el treball U____U (mon germà em fustiga amb el fuet de la justícia... m'ha esbroncat per nar a última hora... ja ho sé!! però es que... he perdut el compte del temps que he perdut retocant i retocant una cosa rere l'altra... ¬.¬). i a sobre demà m'he de llevar aviat per agafar el bus de les 8.45 per ser a les 10 a l'entrevista de feina... espero que no hi hagi gaire trànsit... T_____T a veure si dilluns el Jesús ja estarà al 51 o seguirà havent-hi l'home estrany q no sabia res... xDDD

apa, doncs a patir fins l'últim moment... espero que la profe sigui comprensiva i em digui q no passa res... U___U pq segur q el rellotge marcarà més de les 12 quan s'envii el mail U____U

com a conductors del dia: l'espèndid Jesús i el calvo malvat ^^

2 comentarios:

Miya dijo...

Flipa, amb tu no torno a agafar el metro!
Mira que fa anys i panys que agafo el metro, i mai s'havia espetllat la linia vermellas!

Sort que ets una dona amb recursos XD pq jo ja m'hagués quedat allà plaplantada U_U

Kitsune dijo...

doncs al dia següent em va passar el mateix a la línia verda... però va ser a Drassanes on es va quedar i no vaig tenir més remei que passar 40 minuts tancada al metro (sort que duia dos comics a la motxilla: Hayate 12 i Amame 1 i em vaig poder entretenir dempeus, si, era justament el tipus de metro que odio, els remodelats que tenen 4 seients comptats i moooolt d'espai buit i res per recolzar-se T__T).

jeje.. en aquella parada si q no em van servir els recursos U__U (si, podia haver sortit i haver agafat el 59 fins a diagonal, pero com q trigaria tant o més que esperant no pagava la pena U__U).