lunes, junio 15, 2009

La tranquilitat d'alguns...

Holaaaa!!

avui ha estat 1 dia estrany... començant pel principi, aquest matí m'he llevat a les 10 (i em volia llevar d'hora per fer feina... pero ha estat impossible U__U) i llavors, em quedaven 3 hores x fer dues rentadores i fer alguna cosa de feina abans d'agafar el 51 del Jesús (a mitja volta xDD). total, que arribo a la parada i amoinada x si venia el panxacontent o algú altre enlloc del Jesús xD pero ha vingut ell xDD jeje :P amb la seva simpatia de sempre *O* i llavors, arribem a la carretera i es posa a la banda esquerra enlloc de la dreta... cosa que ha descolocat al Punyeteru... xDDD (i a mi xD) i llavors, em poso a riure pq ja veig perquè ho ha fet xDDDD jajajaja... i miru a veure si ve el Jacinto xDDD i li pregunta el Jesús al Punyeteru: ya ha pasado el tio cabrón? xDDDDDDDDD jajajajajajajaja... [al menys, m'ha semblat entendre aixo xDDD a veure si ell haurà dit altra cosa xD pero buenu xDDD] no he pogut evitar començar a riure i el Punyeteru diu: mirala esta, lo bien que se lo pasa xD i el Jesus diu: como siempre xD total, que el Punyeteru li diu: si te refieres al Jacinto xDDD no, no ha pasado xDDDD jajajajajaja total, que penso: si son les 13.55 i no ha passat... q fort, lo del Jacin: con la calma, eh? xDDDD total, q el Jesulín marxa XDDD a la búsqueda del Jacinto i jo mirant x la finestra x veure quant trigava el Jacinto... i el Punyeteru diu: que? que buscas ahora? i mira endavant xDD s'aproxima el Jacin... diu hola!! xD i afegeix: donde vais tan temprano? así que ya estará el otro ahi esperando, no? i la resposta es: siiiii!! i ell diu: lástima, yo que queria fastidiarlo y dejarlo ahí tirado xDDDD jajajajajajajajajaja... no m'estranya que el Jesulín li digui aixo que li diu si l'altre el deixa tirat x tocar els collons xDDDD jajajajajaja
entre el Lalala amb els instints atropelladors i el Jacin d'abandonador... aix... quin panorama més entretingut xDDDDD jajajajajaja... :P

seguim endavant i ens creuem amb el Senyor Purillos ¬.¬ amb els ulls clars brillants xD i el Punyeteru fent mans i mànigues per passar xDDD jajajaja... però ho ha aconseguit "perquè ell és un professional" xDDDD (paraules textuals d'ell mateix del primer dia que vaig pujar amb ell xDDDD). i seguim endavant i ens trobem el Va de guapo, saludant somrient xD i el Patillut també... el Punyeteru es gira i diu: pero tu què? que te conoces a media compañía!! xDDDD jajajajajaajajajajajaja.. molt bo xDDD com he rigut avui amb el Punyeteru xDDD per cert, té un aire a Brendan Fraser... i me passat el trajecte rient sola pensant en aixo xDDDDD jajajajaja

total, arribem al walden i tachan!! pugen el Torracollons i el Calvo sense mote al 51 T_______T i em quedo: ecs... el Torracollons!! vaig a llegir... T___T i fins que no ha baixat no he seguit mirant x la finestra... veiem el 67 de Bcn i em miro al Punyeteru a veure què fa... remuga algo que no recordo xDD i clar, penso: em donarà temps d'agafar el 67... recordant la mitja hora que he perdut a la merda de metro espatllat ¬___¬ q si ho se agafo el 67 de BCN q es el que faré demà!!! T____T
total, que la classe s'ha allargat a 3 hores i mitja!!!! i ha estat mortal!! T___T excepte l'intercanvi de miradetes amb el tio guapo xDDDD que me fet un fart de riure i em deia que no el fes riure... serà possible que a final de curs, quan ja portem 1 any nant a classe parlem?? T___T llàstima que està casat xDDD pero me rigut molt amb les miradetes i el "gràcies per escoltar-me" xDDD es que ha fet la seva exposició oral.. i clar... la meva excusa era mirar-lo més que no pas escoltar-lo xDDD pero em sembla que d'aixo ja se n'ha adonat xDDDDD jajajajajajajja el Bernat s'ho ensuma... pero encara no fa suposicions sobre l tema pero ja sospita que em fa gràcia el noi guapo xDD pero total, es 1 altre amor impossible x la meva colecció xDDDD :P però babejarem i aprofitarem fins dimecres, que acaben les classes teòriques per veure'l xDDD i després, a veure si conec algun home solter i sense compromís... cosa moooooolt dificil!!!! T_____T agh...
total, que agafo el metro amb el Bernat i el Xavi... xDDD el Bernat volia treure el tema pero davant del Xavi no xDDDDD... suposo q demà em preguntarà si que babejavem la Isabel i jo pel noi guapo l'altre dia a "els jueus" xDDDD. jajaja :P
total, que em quedo soleta, torno el comic i agafo una nova novela: Encuentro Salvaje xDDDD. la veritat es que sembla tant estupida com Olas de placer (de fet, d'aquell llibre tant sols valia la pena el primer conte: olas de placer. els altres 2 se'ls podia haver estalviat). aquesta, en ser tota la novela la mateixa història ja veurem si se'm fa pesada o no. ^^ es que com la Bella durmiente de la Anne Rice no n'hi ha cap... *O* aquella em va meravellar... va ser la primera novela eròtica que vaig llegir i la millor de totes... xDD (no n'he llegit gaires.. pero bé xDDD de fet, tant sols 4... de les quals només m'ha agradat la primera xDDDD :P)
total, que vaig flipada a Collblanc a pel Brincos. q estava donant voltes amunt i avall de la parada. li dic hola xDDD perque no sigui dit q no el saludo i pujo al bus quan el conductor passeja xDDD i pujo... xDDD m'apalanco a dalt del bus a llegir... estava petada xDDD total, quan ja estem en marxa miro a veure qui venia x l'altra banda: el paraguayo... es fan 1 salutació sosa xDD arribem a Esplugues, tenim el 51 al davant... el Brincos em diu: no pienso correr U____U ni pienso coger el 51 T___T porque no lo vas a coger xDD jooooooooooo!! per un cop que volia canviar de bus pq em feien 1 mal les cames que no vegis... ¬.¬ total, q duiem davant un 61 i un 51 (amb l'scorpio). l'Scorpio, q té una intuicio genial x fer el ximple, volia fer el ximple, el Brincos, q no volia fer el ximple, li fot 1 pitada i li diu que tiri... l'Scorpio li diu que ya va, ya va xDDDD i tira xDDD. quan arribem quasi q no obre la porta però finalment obre quan el 51 arrenca ¬____¬ i quan passo pel costat de l'Scorpio em diu: si quieres que te haga el gran favor de esperarte y llevarte a casa me lo tendrás que suplicar... si home!!! a suplicar!!! abans em canso del tot i vaig a peu!!! ¬.¬ a suplicar a l'església, tu!!! ¬.¬ tsk...

i bé, indubtablement el conductor del dia el Jesús *O* q aviat anirà de vaques, les seves merescudes vaques, perque ha estat el millor durant tot el curs, sense cap mena de dubte i es mereix un mes de descans sense mi xDDDD jajajajaja :P (però encara m'has d'aguantar aquest mes i el que ve, eh? ^^) q el trobaré a faltar però ara ja sé que tindré conductors moooooooolt interessants x molestar aquest estiu... tants, que podré triar d'anada i tornada sense repetir xDDDDD jajajajajaja... es que clar... el Jose luis, el Pèls, el Pepón, l'antoniu, el Calvo de la mala llet, el Calvo malvat... jejejeje... i no afegeixo el Juan i el Brincos perque encara estan amb la tonteria de que prefereixen l'emma... i a mi què m'importa??? ¬_______¬ i q volen q ella pugi!! q no em rallin amb la tonteria aquesta!! ¬.¬ aaaaah! i el Pèls2 també!!! que ja el vaig veure... no recordo quan... però el vaig veure... xDDDD i va saludar ^o^ (em sembla que va ser divendres... ¬.¬ XD no ho recordo XDDDD pq no recordo ni la linia que duia xDDDD). doncs al juliol sí, aprofitaré abans que marxi de vaques i el molestaré!!! jejejeje *O* encara no li he preguntat quan és el seu cumple... però es que em fa por preguntar-li... me'n moro de ganes però em fa por xDDDD

i bé, demà al matí he d'agafar el Guapo de l'oliveras x nar a Viladecans xDDD jejejeje i x tornar, no ho se, pq surtu d'allà a les 14 i hauré d'agafar algo directe fins a BCN... aixi que nu podré agafar el Jesús i fer mitja volta amb ell U___U però dimecres siiii!!! jejejeje dimecres, ultim dia d'anar a mística i ser alla a les 15, i agafaré de nou el Jesús x mitja volta xDDD :P i el dijous, l'agafaré d'hora x nar a buscar el titol del CAP ^^ (suposo q el de les 8.45 ^^ jeje :P).

apa, ara a veure si acabo de fer feina... pero em moro de calor T___T

No hay comentarios: