jueves, junio 25, 2009

Anades i vingudes cap a la biblio...

Holaaaa!!!

avui al matí he nat a fer el treball d'Isabel de Villena... xDD que m'he llevat d'hora però no hi he caigut en anar a per més info a la biblio fins a les 9.40 xDDD i he dit: ah! puc nar amb el Jesús!! xDDD (si està xD). i llavors, dit i fet... eren les 10.35 i encara no venia... i jo pensant: avui ha trigat 15 minuts en donar la volta!!! increible!! (es q havia vist el 51 a mitja rambla dd casa xDD i me quedat a la plaça xD).

total, que arriba i si q era el Jesús xDD jejeje ^^ q san dedicat mirades d'odi ell i el Jacin xDDDDD jajajajaja :P aix... xDDD i volia tornar amb ell però he arribat massa d'hora i he agafat l'Angelo xDDDDD jajjaajajajajajjajajaa... quan vaig sentir q la seva senyora li deia aixi... xDDDD jajajaja :P buenu... doncs aixo, q he gafat el senyor estupid aquest... q no saluda mai ¬.¬ doncs aquest... i aixi no ma fet cap mena de pena posar-me a llegir el que calia pel treball xDD i baixar al mas llui x nar a per...

** Reborn vol 17 (siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! aquest any no caldrà muntar el numero x el volum pq com q la setmana q ve tanquen x vaques els l'han portat abans *O* jejeje ^^).
** Nora vol 2

i a la tarda, he nat a pel Pèls pero estava estupid... (sense comentaris) i he seguit fent el treball a la biblio i quan e acabat he nat a mirar si trobava els Gear box de Transformers i he trobat el Gear Box 3 (volia el 2. pero he pensat que millor aprofitar q tenien el 3 pq quan el busqui no hi serà... ¬.¬ ara em falten els Gear box 2 i 4 ¬.¬). demà niré a diagonal a mirar si tenen el Gear box 2, si no el tenen ho miraré a norma... ¬.¬ i dels dvds dobles he de pillar el 4... a veure si no està descatalogat pq si ho esta em fotrà molt!!!! ¬.¬ i tenint manga davant dels nassos doncs m'he pillat:

** Five vol 8
** TRC vol 25
** Fairy Tail vol 5

i el Gear box 3 de Transformers primera generacion ^^

i per tornar, he nat amb el Carlitos xDD q diu hola i em pensava que nava x la senyora del davant i m'espero per dir-li hola i ja no mirava... ma mirat quan me assegut... U___U i al final no li he dit res... U__U pero nu es q no li volgués dir res... li volia dir hola... U__U

aaaaah!! i ma fet gràcia el Gabi saludant xDDDD jajajajaja *O* quina gràcia xDDD ma fet ilusio xDDD i també el Jose mari *O* i ni ha hagut 1 altre que saludava pero ja no men recordo... ¬.¬

apa, vaig a intentar acabar el treball.. el noi guapo de l'oliveras esta desaparegut. ara hi ha un tio lleig gras i cara bacallà que no val res i mira malament (sort q no hi he nat i he nat amb els meus de sempre xDDD). total, quan vagi a Viladecans a tornar els llibres la setmana vinent ja veuré si per casualitat el trobo, sino, mala sort, tu!! ¬.¬

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Bones compres ^^

P.D: Tens una sorpresa en el meu blog ^^

Kitsune dijo...

gràcies!! ^O^

ara ho miro *O*

Andrea dijo...

Kitsune, tienes un premio en mi blog.

YaMi dijo...

Andrea y yo te damos un premio pasa te cuando puedas.