lunes, mayo 25, 2009

Lectures d'avui i peripècies d'avui :P

Huolaaaaa!!!

avui ha estat 1 dia intens i complet. començant el dia amb la crónica mozárabe en plan intensiu i bèstia xD i tot seguit la Vita Christi... després, a la biblio Jacarandá (una brutalitat XD) i després, el 7 de Vampire knight *O* que m'encanta la declaració clara i directa del Kaname *O* me la he llegit uns quants cops emocionada xD jajaja :P

i per tornar, he nat amb el bus, mentre esperava el 51 ha paxat el Calvo malvat xDD jejeje... q es conductor del dia x saludar :P i el Cap d'es també ^o^ i el Gabi perquè m'he fet 1 fart de riure d'ell i amb ell xDDD. es que, pujo i mira cap avall x no mirar... xD i em trobo la Cris Wu, q feia seeeegles que no la veia i xerrant emocionada xDD jejeje :P i llavors, entrem al poble i ella baixa U__U i amb aixo q el Gabi es troba allà amb 1 munt de cotxes barrant el pas i m'he animat i el miro malvadament, ell, q es pica diu: que te crees, que no se pasar? que no lo se hacer? xDD i pasa xDDD jajaajja... i dic: ooooh! ho has sabut fer... ell fent 1 ganyota de uuuuh! xDDD i quan arribem a la rotonda, el miro amb "mirada punyetera" (by Punyeteru xD) i gira a l'estil professional i li aplaudeixo i diu: que, et pensaves que no en sabia eh? doncs ara si xDDD jajajajajajaja que bo xDDD per aixo ma sorprés que el Gabi fos com els altres... xDDDDD jajajajajajajaa... i he pensat: la meva opinió sobre tu ha canviat 1 miqueta, ara està en la categoria de: vale, doncs si passa, pujo xD jajajajajaja :P ja no és un "home odiós amb qui passo de pujar" xDDD per cert, parlant d'odiosos, he vist el Jose Mari al collblanc xDDD jajajajaa sa sentit ignorat xDDD jajaja :P i ... he vist al Miguel al collblanc!!! oooooooh! jo vull pujar!! millor ell que el senyor Purillos o el Cigró!!!! jojojojojojo... algun dia d'aquesta setmana m'agradaria nar-hi!! *O* però no se quan... tinc massa feina a altres pobles i no se quan agafaré el bus xDDD pq demà pillo el del Jesús i per tornar o el Julián o l'Scorpio (Jose Mari no, gràcies xD) i el dimecres encara no sé què faré ^^ he de planejar els dimecres, dijous i divendres a veure què faig i a quines biblios vaig a fer feina. perquè al mati ho tinc clar. dimecres a Viladecans i Hospitalet. dijous, possiblement Viladecans i divendres, ja veurem ^^

apa, doncs per avui ja n'hi ha prou. ara a llegir 1 miqueta més de la Vita Christi i després a acabar el vol 9 de Hayate *O*

fins demà!!! els conductors del dia: el Calvo malvat, el Gabi i el Cap d'es ^^

No hay comentarios: