jueves, abril 02, 2009

Compres d'avui!!!


Holaaaaa!!!

ahir em van trucar de Jaimes que tenia mooooltes coses que m'havien arribat. i tenia raó el Fede!! 10 tomos!!! jojojo... viciii!!! m'han arribat quasi tot el que havia demanat xDD menys el 10 de happy mania... q sa extraviat pel cami... i el mes que ve el tindré xD

** Comme elles vol 6
** Remina (Junji Ito) -> volum unic *O*
** Le journal de Soïchi (Junji ito) -> vol unic *O* (el mes de maig encarregaré la segona part... le journal maudit de Soïchi XD).
** Happy mania vol 9 i 11 (quasi acabada xD)
** Beauty vol 1 i 4 (ara si que ja puc llegir de l'1 al 4 xDDD).
** Lovely complex vol 12 (ara ja puc llegir l'11 xD)
** Lovey dovey vol 3 (la Celine, q te tanta punteria i bona idea me'l va demanar sense consultar-me i l'ha encertat de nou!! jeje *O* li nava a demanar avui el 3 i el 4 *O* doncs nomes queda el 4 xD jeje).
** Body vol 7 *O*

i el descompte ja em venia inclòs en el preu. tots amb el preu antic menys Remina, 20 centims més ^^ i le journal de Soïchi tmb 20 centims mes i Comme elles 20 centims més ^^. la resta amb el preu antic ^^

i he encarregat el 8 i 9 de High school girls (a veure si la puc acabar ^^), l'1 de Living in a happy world i el 10 de Happy mania (q a veure si aquest cop no s'extravia pel camí xD).

avui, x anar he nat amb el Panxacontent,q ha vingut enlloc del Pepón T___T jo volia el Pepóooon! pero que consti que s'ha portat molt bé, el pobre home i no conduia malament. x sort no feia aquell somriure que feia por i tractava amablement... aixi que... ^^ cap problema ^^ ni cap queixa xD jeje

i x tornar, he tornat amb el Jesulín!! jejeje *O* q mono q es quan vol *O* m'ha dit hola guapa... jejejejeje *O* quina ilusió xDDD i ma parat davant!! ooooh! *O* i ma dit adeu... jejeje *O* tmb he vist el Gos, q ma saludat i he vist 1 canvi molt satisfactori xDDD. jeje q no diré quin es ^^

buenu, doncs a veure si puc fer algo mes de lo de les cròniques... xDDD jaja ^^ i lo de la tarda ja ho posaré... si segueix plovent m'hauré de plantejar agafar el 51 de les 15.40 U____U enlloc del 64 amb el Calvo malvat... jooo... es que am la que cau, no tinc ganes de mullar-me i congelar-me a la parada!! T.T pero es que em cau mes b el calvo malvat q el primer q va passar de llarg quan el vaig cridar a la plaça dot el primer any... T___T mira que em cau malament, aquell tio!! quina rabia!! T____T i clar, evidentment, si no el crido com aquell q esta en 1 illa deserta diu q no veu q el criden... es aixi de capullo... T___T em sembla que prefereixo mullar-me i congelar.me a la carretera esperant el Calvo malvat que agafar el 51 amb aquell especímen... T____T si... espero que deixi de ploure mentre he d'anar a buscar el bus i després que torni a ploure xDDD. ^^ apa, fins la tarda!! encara que avui serà el dia de "anar i tornar amb el Calvo malvat" xDDDD. a les 16 x anar i x tornar a les 22.15 ^^'... pero buenu ^^.

de moment, el conductor del dia: el Jesús *O* jeje

No hay comentarios: