sábado, marzo 28, 2009

4a pel·licula del Detectiu Conan al k3! divendres 10 d'abril! i compres d'avui

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

gran descobriment!!! el divendres 10 d'abril estrenen la quarta pel·licula del Detectiu conan al k3: atrapada als seus ulls!!! no se pq fan primer la quarta peli enlloc de començar pel principi, pero es igual, el que compta es que sera una peli del Conan i en català!!! *O* jojojojo.. quines ganes!!! la hora és les 19.45 al k3!! ^^ en analogic i tdt^^ i quina casualitat q és la unica peli del Conan que vaig veure i no me'n recordo més que de imatges sueltes xDDDDD (i del final, clar xDDDD).

i tot pq buscava quina serie posarien quan acabessin 2 de les que estan a punt d'acabar (a veure si posaven Nana, death note o reborn xDD pero va a ser que de moment, no). pq repeteixen Bobobo ^^... esperarem a que acabin Love hine a veure si posessin Nana xDDD. *creuem els dits*

apa, doncs us deixo!!! jeje... comptant els dies fins al 10 d'abril!!! ^O^

hola de nou!!! ja he tornat de viciar-me xDDD jajaja... doblement!! manga i bus! :P
he nat a la carretera pensant que amb la pluja el Jesulín potser es retardaria uns 5 minuts (pq sortia tard pq mon pare ocupava el WC i no em podia pentinar XD). i arribo allà i siii!! ha vingut 5 minutets tard i l'he pogut agafar!! jejeje *O* llavors, he nat a l'fnac no massa convençuda de si trobaria el que vull, i arribo a la secció de manga i zas! començo a veure un munt de coses... jojojo *O* i al final, entre una cosa i altra he acabat agafant-ne 12 i fent servir el welcome pack i estalviant-me 35 euros xDD. a mes, avui tenia mes descompte pq fan el 10%. ^^ i et tornen el doble x les compres d'avui ^^

** The gentlemen alliance vol 9
** Crimson hero vol 11
** Wild life vol 8
** La ventana de orfeo vol 7
** Bijo juku vol 1
** Lazos prohibidos vol 10 (final!!!)
** Golpe de pasión vols 4 i 5
** Alice vol 15 (siiii!!! quines ganes de llegir-lo!! pero serà el 3r que llegeixi pq he començat al bus el 9 de SDC i vull legir abans el 23 de TRC xD).
** Nodame vol 6 (al final he picat xD).
** Lost + brain vol 1 i 2 (si... a final no m'he pogut resistir mes xD).

doncs tot això m'he emportat i m'han sortit de franc el 6 de Nodame, el 10 de Lazos *O* i el 15 d'Alice *O* jejejejeje...q son els que ha dit la maquina que sortien gratis. jejeje *O* quines ganes que els tinc.

i x tornar, he sortit a les 10.40 i a les 10.45 paxava el 57 amb el Jesulín *O* i a les 10.45 clavades estava a la parada... jejejeje *O* quina gràcia feia tant de temps que no anava i tornava expressament amb 1 conductor... xDDDDD com q ell ja se n'havia adonat que com q sabia que duia el 64 de les 10 i el 57 seria el seguent, em sembla que ja su esperava que hi nava expressament pq era ell... xDDDD jajajaja que passa? no faig res de mal!! i llavors, li e enviat 1 sms a l'Emma x quedar aquesta tarda ^o^ jejeje i m'he posat a llegir el vol 9 de SDC *O* que està moooolr interessant!!!! *O* he llegit 2 capitols al bus i m'he quedat: ooooooh! xDDD

de moment, el conductor del dia: el Jesulín!! *O*

a la tarda he nat amb l'emma a bcn i he comprat:

** a trenc d'alba. el quart llibre de la saga de Crepusculo.
** la orden de la academia Spence. (q pel que he llegit és d'un estil semblant a Crepusculo). si m'agrada, em compraré el segon llibre quan torni a ser el dia del soci xDDD jojojo

per nar hem nat amb el Punyeteru, q sa portat molt bé amb nosaltres i el Cigró per tornar, q sorprenentment tmb s'ha portat molt be amb nosaltres. s'ha esperat a que ens asseguessim les dues x arrencar (i aixo q l'emma duia carro i sa esperat!! jeje ^^).

en general, estic molt satisfeta del dia d'avui ^O^ jojojo... ^^ apa, doncs a sopar!! a veure si demà puc trobar el vol 14 de Trigun maximum al mercat de sant antoni!! *O*

avui pensava tot el que tinc pendent x llegir que no és poc!!! T.T (si, podria estar llegint però es que... necessito 1 descans! xD) tinc:

per plaer XD (llibres):

** Un món sense fi (q vaig començar les 60 o 100 primeres pàgines a principi de curs i vaig haver de deixar-lo penjat per falta de temps... l'he de reprendre...)
** Eclipsi (per començar!)
** A trenc d'alba (idem)
** La orden de la academia spence
** La historia de Genji vol 2 (fa dd el mes de juliol passat que el tinc x llegir).
** un grito de amor dd el centro del mundo (o algo aixi... q vaig començar al setembre i encara tinc pendent d'acabar-lo).
** leyendas de los otori (fa quasi 1 any q el tinc pendent de llegir el vol 3 ^^ i pensar que encara tinc x comprar els volums 4 i 5 xDD).

tot aixo, pel que fa a llibres xD

llibres de classe que tinc pendents:

** Lanzarote del lago (és x demà i encara estic pel primer capítol xD)
** Perceval o conte del grial (pendent)
** un munt de cròniques... xDDD (és que x posar 18 cròniques pendents... xD)
** llibres de poesia jueva... (q ara he de descarregar x llegir demà x dimarts... T___T). massa feina acumulada!!! T.T

i de manga pendent x llegir:
** Busou renkin vol 2 al 5 (dd el setembre passat)
** D.gray-man vol 13
** school rumble 1/2vol 11 i el 12
** hayate 7 i 8
** body 7
** love com vol 11
** comme elles vol 5
** les gouttes de dieu 1
** nodame vols 4,5 i 6
** Beauty vols 2 i 3 (pq no em van portar l'1, q es va perdre i l'he hagut de demanar de nou... aixi que... a esperar!!)
** zetman vol 9 (i pendent de comprar el 10 T.T)
** yakitate 21
** crimson hero 11
** alice 15
** ventana de orfeo 7
** nana 18 (1/2volum pendent)
** rosario to vampire 2
** reborn 14
** bobobo 14 (1/2vol)
** corazones de cristal 2 i 3 (pq esperava poder comprar el 3 x llegir els 2 de cop ^^ aixi que quan pugui... els llegiré)
** Lost + brain vol 1 i 2
** z mazinger 1
** negima 17 (i pendents de comprar del 18 al 20 U__u)
** FMA 18 (q em va rallar el 17 i el 18 em va quedar pendent XD)
** wild life 8 (per falta de temps... pero prioritat en llegir-lo abans que altres... potser si demà tinc temps... ^^)
**golpe de pasion 4 i 5
** RG veda 4 (i pendent de comprar el 4, q el compraré amb el 5 quan surti i em llegiré els 3 seguits... de fet, no em corre pressa. espero a que m'arribi 1 val de l'fnac x poder-los comprar ^O^ jeje)

i ja està... ara, a llegir el lanzarote del lago, q sino... malament!!! tinc de limit, demà a les 18.30 x tenir-ho enllestit!! a treballar!!! T.T es que... a veure... ^^ fins demà!!!

No hay comentarios: