sábado, enero 10, 2009

El Voltor al 51 dels dissabtes aquest mes!! *O*

Holaaaaaaa!!

ja em pensava que no podria actualitzar pq em va petar l'ordinador divendres a primera hora del matí U__U sóc 1 desastre... U__U aixi que actualitzo dd l'ordinador de mon pare, ara que he imprés la feina que he de fer de la uni... quina feinada! però 1 momentet x escriure també és bo xD jejejeje :P

doncs començant pel principi avui he anat a buscar el 51 de les 7.40 i arribo a la parada i hi havia 1 tio fumant marihuana allà a la parada mentre es mullava sota la pluja. arriba 1 iaio i em pregunta quin bus para x l'ajuntament d'esplugues. li dic que el 51. el fumeta diu q el 64 i li dic que va x autopista, pensa 1 segon i diu q és cert. esperem. a les 7.44 arriba el 51 i jo pensant: qui seràaaa? el crido i penso: és el Voltor??? i quan el veig de prop quan para on li surt dels nassos menys davant meu (q ja em podria haver parat davant meu ja que plovent i havent-lo cridat té els nassos de parar on li surt dels... ¬.¬). total, que li dic hola i em diu hola amb 1 somriure comercial i diu satisfet q si venia a la hora... quan hem arribat, però a maria cristina eren les 8.05 i ja havia passat el metro... ¬__¬ m'he hagut d'esperar a les 8.09 a que vingues el seguent metro, amb el qual he arribat a classe a les 8.57 i a sobre. era la primera!! molt fort! xDDD total, que preparem el que hem de dir al profe i li entreguem els deures. ens fa la tutoria de grup, i a les 11 ens diu que ha de marxar i s'acaba la classe abans d'hora xDDD. aixi que a les 11.15 estem de repartir feina i me'n vaig al metro x provar 1 teoria: si quan veia el del 51 q era 1 64, aixo vol dir que abans duu un 64 i pel temps que trigava havia de ser el 64 de les 12. xDD aixi que amb molt d'esforç i treient el fetge x la boca cap a maria cristina XD i un parell de minuts després, venia el 64... efectivament, amb el Jesulín!!! jejejeje... quina punteria xDDD si que era certa la teoria xD el d'abans, ni fava! xD pero si q el de les 12 era el mateix q el 51 de les 7,40 i el mateix que el 51 de les 14.25 ^^ (em falta saber quin duu entremig de les 7.40 i les 12 :P). total, q em veu i fa cara de sorprés xDD i em diu hola ell primer!! ooooh! ^^ jeje... total, que després de la pregunta clau ... lalala :P total, q amb la tonteria i el criticón que criticava la meva roba (joooo! es que m'havia posat el primer que havia pillat, vale?). total, que arribo a casa i ja tenia eixuta la roba decent xD (es que al mati encara estaven molls els altres pantalons ¬.¬) total, que em poso algo decent i quedem amb la Vane, després que em donin idees malvades xDD (es que... si em proposen que vagi a veure al Salvatge xDDD qui es pot resistir...ara, que consti que no sabia a quina hora paxava... era 1 suposició xDDD jajajaja :P). total, que em donen idees, i li dic a la Vane, ella em diu que vale, q li va fer gràcia pujar amb el Salvatge, q li semblava maco xDDDD aixi que quedem a les 16 per anar a la búsqueda del Salvatge. aixi que li dic que podem provar sort amb el 62 de les 16 pq el dissabte paxat el vaig veure en el q arribava a les 19.15 a collblanc i que si a aquella hora plegava o el que fos, que havia de ser un 62, l'anterior d'aquell pq el que havia de portar seria un 62 i venia amb 1 50 i abans del 50 va el 62 xDDD. total, q després de molt pensar, el que semblava mes possible era el 62 de les 16.20 xDDDD jajajajaja :P total, kdem on sempre i anem a la carretera a provar sort. i bingo! xDD el Salvatge... q no semblava gaire sorprés per la meva visita.. potser s'ho esperava? xDDDD jajaja :P li dic hola i em diu hola molt fluixet... potser encara està afònic? potser si... i després em renya a mi xDD cuidat tu també, home!! :P llavors, ens asseiem a la segona filera... es que...era 1 temptació molt gran seure allà. ^^ aixi que... anavem xerrant la Vane i jo però el tio cotillejava les nostres converses al igual que faig jo quan ell xerra amb les iaies pesades xDDD... es que... es temptador xDDD (escoltar, eh? :P no el Salvatge xDD). total, que quan arribem a la penúltima, baixa la gent en massa i ens quedem la Vane i jo amb el Salvatge x anar fins a la última. mira enrera amb cara de: "anda que..." jejeje total, que quan arribem, es gira i ens diu: si quereis bajar x delante, es que la puerta de atrás, estan los containers en medio. ^^ jeje. i aixi, sortim x davant i li diu adeu i em diu "hasta luego" ^^ (encara que no hi hagi un hasta luego ^^ pq després no el veuriem :P). jeje
total, que anem a l'fnac a renovar el meu carnet i hem trigat mes en fer la cua que en renovar-lo. després, he acompanyat la Vane a que comprés nescafé pel seu tiet i jo he comprat uns donuts i uns donettes. ^^ i després, he vist 1 faldilla monissima x 11 euros (q abans en valia 25) i me la he comprat. (es que abans de les rebaixes ja em cridava molt però em vaig esperar i vaig dir: si a les rebaixes en queda alguna de la meva talla, me la compro. si esta a 1 preu decent. i 11 euros m'ha semblat molt bé i stava la meva talla ^^ q ja es sort!! ^^). aixi que me l'he emprovat, m'ha agradat (x sobre dels genolls) i ja està ^^. hem anat a donar 1 volteta i fins a fc macia on estava el Paraguayo amb el 64 de les 20. el d'abans ma saludat am la mà però com q era fosc i el tio no tenia els llums no tenia ni fava de qui era xDDD em sap greu, pero sense llum veig 1 ombra que em saluda amb la mà xDD (ma semblat el Jose luis... pero... ni se sabe! xD). total, q molt amable, com sempre xD i ja està ^^ i la Vane, se na nat cap a casa sa avia i jo he nat cap a casa meva (avui nu ma acompanyat pq havia de portar el café al seu tiet :P).
i bé, ja està tot. ara a acabar de perfilar el treball que demà he d'enviar x mail a la profe de lite, faré la traducció de llatí que ma demanat la maria rosa i ja està ^^. i estudiaré 1 miqueta, q la setmana que ve, el dijous, tinc examen de llatí. la semana que ve tinc classe, dilluns, dimarts i dijous. però dissabte no tenim classe ^^. jeje els altres dies a estudiar i anar de biblioteques a preparar treballs xD ^^
apa, doncs ara em posaré el pijama, llegiré 1 miqueta i demà serà 1 altre dia. estic molt cansada xDD :P l'emoció del dia xDD aixo de veure tants homes interessants en 1 dia xDDD jeje... el conductor del dia: el Salvatge (i el 2n, el Voltor. ^^).

ah! la Vane també s'ha fet fan del Salvatge després del viatge d'avui pq diu q es molt maco i que li ha semblat encara més maco, encara que s'hagi saltat 3 semàfors en vermell xDDD i que li ha semblat molt divertit xDD i curiós :P jejeje... :P i que la setmana que ve potser hi tornem les dues i diu q vol seure davant de tot amb ell pq li fa ilusió a veure si xerra amb nosaltres! xDDDDD jajajaja... ja m'agradaria!! aixi seria més divertit encara! *O* (ja està xD). jejeje... cada cop el Salvatge té més fans (pq l'Emma també diu q ara li cau millor i q li fa gràcia dd el dia en que ens va saludar somrient amb les dents blanquissimes dd el bus xD però q el number 1 segueix sent el Jose luis, eh? :P).

No hay comentarios: