jueves, enero 15, 2009

El Pelopi al 51 a la tarda!

Hola.

estic de molt mal humor aixi que seré molt escueta. tant sols dir que al migdia no estava de mal humor xDD.
primer de tot, he perdut el bus del Jose luis als nassos i em confirmava la teoria (ja que ell no em volia dir a quina hora més estava, ho he hagur de deduir a l'antiga :P).
aixi que, m'he esperat i mentre esperava m'ha fet molta gràcia veure el Pelopi al 51 *O* ooooh! demà també hi serà?? es que si hi és hi vull pujar!!! *O* fa moooooooolt de temps que no hi pujo i sempre q paxa, no puc pujar-hi... jooooo vuuuuull!!! ^^
després dir que me portat bé i he triat entre els dos lletjos que han vingut: el mandonguilla i el Cigró i el Cigró al menys es porta com 1 persona, no com el Mandonguilla, aixi que he agafat el Cigró ^^
i x tornar, he agafat 1 home estrany que duia el 61, q ara ja sé qui hi ha i que agafaré l'Edu x tornar de classe els dilluns i els dijous. passo de tios raros. prefereixo l'Edu que viu i deixa viure. ^^ em diu hola i em tracta com 1 persona. ^^ ale xDDD. ^^
i del Calvo imbècil del 64... sense comentaris. le perdut davant dels nassos pero no ma sabut GENS de greu. XDDDD i que consti que no li he dit res de mal... pq aqui, els rumors raros sempre corren ¬o¬ que jo no li he dit res!! ¬.¬ q consti...

i ara men vaig a guardar lloc a la tele al menjador o a sobre, no podré veure l'Internado... demà a la tarda, ja veurem quin agafo... ¬_____¬ m'ho he de pensar... (bé, de fet ja tinc pensat el que faré però no ho penso posar xDDD). sorpresaaaaa! :P

mmm... conductor del dia... el Pelopi x haver fet aparició estelar xDDDDD

No hay comentarios: