jueves, agosto 28, 2008

Liar Game llicenciadaaaaaaaaaaaa! soc immensament feliç!!!!! *O*

Aquestes han estat les meves compres d'avui, que he anat a buscar el bus del Salvatge, deixant paxar l'Edu, q duia el 50 de les 18... jejeje :P nu se, ma fet gracia xD jeje i després de veure el Punyeteru amb el 51 d eles 18 tmb xD... q si el Salvatge no hagues vingut 2 minuts abans que ell l'hagues agafat xD pero es que era temptadora aquella salutacio amb somriure d'orella a orella mentre deia lo q deia xDDD jojojo

tmb he comprovat que el _Jesus nu stava i q en el seu lloc estava el Bombilla... ¬___¬ aixi que he dit: a la mierdA! a diagonal! i x mes ous, el Bombilla era el seguent del que he agafat!!! i he dit: Julian o Bombilla... mmm... Julian xDDDD encara que portés un congelador ambulant!! coi! vale que m'agrada l'aire acondicionat pero no un congelador com fa el Ceri!!! ¬.¬ i una mika mes i em salto la parada!!! ¬.¬

després de llegir el vol 3 de Cat street trobo q es interessantissima!! q m'encanta! q tot lo que he llegit d'aquesta autora m'agrada moltissim.. Hana yori dango, Matsuri Special i ara aquesta de Cat street, potser la millor de totes xD... encara que matsuri m'encanta,,, ric que no vegis! pero aixo que surti 1 capitol al mes em mata... a veure si surt ja el cap 10 U____U

ara m'he acabat de mirar la primera peli de Futurama,la del Gran golpe de Bender... bonissima! m'he fet un fart de riure xDDD jejeje... quines ganes de veure la continuacio i les dues que estan preparan als USA xDDD jejeje a veure quan sem bxa la versio animada del Caballero oscuro que la vull veure... jeje *o* el batman de l'anime te pinta de tio bo, igual q l'iron man! xD jeje :P

dema hauré de portar la meva renuncia a la feina... q trist, en 15 dies, al carrer, sense feina... U___U hauré de buscar treballs de mitja jornada d aquests basura... pq clar, estudiant de 15 a 21.30 i els dissabtes de 9 a 13.30... pos ja em diràs... ¬.¬ i a tot arreu busquen gent de tarda enlloc de mati!!! injust!!! ¬.¬

buenu, doncs x avui aixo s'acaba... a veure si es bxa el cap 1 de Momo, mel llegeixo i a clapar! xD que ja toca! q es tard i vol ploure! jejejeje :P el dissabte a la tarda pringa algu interessant? (es a dir, Salvatge o punyeteru??? jejejejee... molestaaaaaaaar *O*)... a veure si tornen ja de vaques el Pèls i el Jose Luis! ¬.¬ i el Jesus tmb... encara que estigui casat... es 1 alegria x la vista!! noooo! ara m'he recordat del Peloparriba al Collblanc!!!! quina desgracia ¬.¬ amb la seva supersalutacio megamortal! xDDD ¬.¬ prefereixo l'edu xDDDD mas vale lo malo conocido xD jejeje :P i als matins.... el Pepón!!! i el Jacin! xdDDDD jejejejeje... ara l'edu i l'antonio es 1: mas vale lo malo conocido xDDD abans que desconeguts estranys xDDD com aquell q no sabia la ruta ni les parades xDDDD jajajaja... q em deia que l'avises quan arribes xDDDDDD q trist xDDD

buenu, doncs fins aqui xDDD un altre dia, mes! xD

ah! el conductor del dia: el Salvatge... x haver conduit com una persona!!! *O* i x haver.me fet riure amb les seves tonteries... jejejeje *O* es podria dir que tmb ma fet gracia el Punyeteru pero no tant.

afegit d'ultima hora: buscant les portades de magic Kaito em trobo q hi havia les noves llicencies de planeta i una d'elles m'ha fet moooolt feliç Liar Game!!! vaig estar mes que viciada al drama i ara ens porta el manga Planeta... si es que ja u dic jo q tot lo q em faré sera de planeta xDDDD jajajajajajaja... *O* ... novetats a la vista Llegando a ti, Liar game i Rosario to Vampire també!!!!!!! *O* tant sols em falta To love Ru i soc mes que feliç xDDDDD a veure qui es el maco que dorm ara de la emocio xDDDD jejeje *O*

ah! i x descomptat tmb es la editorial que ha llicenciat OTOMEN! xDDD q publicarà no se quan pero que consta en el seu cataleg tamb. pero mentre u treguin ja soc feliç *O*

No hay comentarios: