domingo, junio 22, 2008

Finals de varies series

Holaaaaa!!!


avui me fet una superviciada de Karin i he acabat l'anime. la veritat es que ha estat molt bé, en alguns episodis et venien unes ganes de plorar immenses amb la pobreta Karin, pero veure que el seu amor és correspost pel Kenta, et fa feliç també. ^^

i també he acabat (?) l'anime de Kekkaishi, amb els seus 52 episodis... en que es queda tant penjat com 1 fuet... en deixar a mitges la història pero acabant la saga de Kurosusuki. pq no crec que el Kokuboro en si estigui acabat pq encara resta l'home del sac al cap que esta en el consell d'ancians i els altres monstres que es fan passar x humans amb poders sobrenaturals i que posava traves al Masamori... aixi que... seguirem amb més Kekkaishi en els volums restants del manga... no sé fins quin volum deu abarcar l'anime, pero no gaire més enllà del 12, pq en aquest 12 lluiten el Kaguro i el Yoshimori, aixi que quan surtin de Kurosusuki, tindrem història desconeguda xD jeje *O*

ara, també cal comentar que he finalitzat el manga de Ibara no ou (king of thorn) i que m'ha agradat moltissim també ^^ (encara que podria tenir 1 petit epileg de com els va al Mark i la Kasumi... ¬.¬ pero no pots esperar res mes romantic que el Mark abraçant constantment la Kasumi en aquest 6è volum xDDDD)

i bé, ara tinc pendent el final de FMA, q tinc l'ep 51 x veure xDD pero es que em fa por el final xD i tmb el final de Miina i el de Minami ke okawari... pero els deixaré x la setmana que ve xD pq aquesta ha estat la setmana marató Karin... ahir que em vaig mirar 10 episodis xDDD i avui 7 xDD deu ni do! XD


el que esta superinteressant es aquesta nova temporada del Conan, en que avui m'he mirat l'episodi 500... *O* "aka to kuro no clash" xDD peazo saga... tant sols canviant el subtitol... no se quantes parts porten ja xD potser em miro ara l'ep 501... ja que tinc baixat fins el 504 xD (jojojo)

encara que ara que hi penso, també tinc x finalitzar Rosario + vampire, q la trobava, no se, com 1 miqueta sosa i la vaig deixar estar al episodi 4... ¬.¬ no se, després de Karin, ja pensaré quin nou anime començo xD jeje... pq tinc molts començats.

el que m'ha sorprés es que TVE comprés Mermaid melody xDDD a veure si el dia 30 em toca torn de migdia i la puc veure al vespre, pq com q treballo fins les 20,30 plegaria a les 21 com a minim... aixi que no la podria veure... be, els dilluns acostumo a tenir torn de tarda... ¬.¬ aixi q no seria raro que em toques fotrem... aquesta setmana pq no deu haver camio.. pq em toca al 1/2dia xDDD jojojojo... man posat de 14 a 17,30 xD lalala... :P
ah! i he desistit en seguir la busqueda del Jesus pq em sentia imbecil buscant-lo aixi... ¬.¬ si em vol veure ja sap q si agafa 1 51 o un collblanc l'agafo, ara un 64 que tant sols passi a les 10.30 x sant feliu i no torni... i 1 merda!!!!!! ale!! aixi que agafa el 51 de les 9.30, si pots escollir o alguna q passi x sant feliu... ¬.¬dolent! mala persona!!! sino, li donaré la llauna al pepon!!! ¬.¬ (be, sino, li donaré igualment, pq pobre home, amb lo be q es porta amb mi i passa quan he d'agafar 1 altre bus... U__U)

buenu, prou de ximpleries i vaig a veure que em miro o que llegeixo xDD ah! el Bigoti sa tenyit de nou! jojojo... ara ja nu sembla 1 iaio xD (be,deu tenir els seus 50 i pico km mon pare xD pero prefereixo el bigoti q sempre sen riu de les peripecies dels altres a 1 iaio que no diu ni fa res U.U encara que em va sorprendre que després de tant de temps em saludes amb la ma somrient ^^)

el q em va sorprendre es el Luis, aquell amic del pepon que pujava al 62 de les 7.30 i al 50 de les 13.15 de l'horari antic, i que sempre xerrava amb el pepon i sen fotia de servidora x estar boja x ell xDDD, doncs em va dir hola i tot, xl carrer xDDD sort q no em va preguntar que tal el pepon.. sino... uf... ¬.¬ pq suposo que el pepon ja li va dir que me li vaig declarar i q em va tractar km si no ho hagues dit mai... ¬.¬ la veritat, tornar a "quan encara tant sols el burxava i men reia d'ell" és tant estrany...T.T pero es lo que hi ha... prefereixo aixo a que potser m'evités i no em digues res mes... es segueix portant molt amablement amb mi, aixi que potser ni em va escoltar quan em vaig declarar... ves a saber.... ¬____¬ justament ahir em vaig recordar de que aquell dia quasi em deixa tirada a la parada x anar pq el Juan va estar a punt de fer el mateix pq es va distreure saludant a la Eli, xD i ell para en sec i diu: tranquila, q no te dejo ahi xDDD amb 1 somriure :P jeje... el Juan, q bon home, aquell 29 de novembre, que va cridar al pepon dient que sem deixava a la parada, tot amoinat ^^ jeje, té pinta de esbroncar-te pero el Juan es 1 bon home ^^ (potser el proper cop li dic adeu.. sino, em sento maleducada xD)

km pot ser que parlant de manga i anime derivi al buuuuus???! pero buenu... -__- doncs ahir vaig veure el Salvatgeeeeee!!! ueeee! pero no vaig poder-hi pujar pq a l'emma li cau malament, i no volia pujar-hi i vam haver d'agafar la merda de tramvia ¬__¬ -___- pero km q al dia anterior no em va dir res x anar a la busqueda del Jesus... doncs... si ella va cedir, jo tmb he de cedir de tant en tant o em tornaré km la Tati... aixi que... vaig cedir i vaig deixar les peripecies al bus x quan el nen d'ella creixi mes i poguem anar les 2 soletes a molestar autobuseros 1 altre cop xDD jojojo :P mentrestant, els molestaré jo xDDD lalala... :P

uf... quina calor q fa!! amb l'aire acondicionat espatllat!!! quina merda... ¬.¬necessito mes samarretes de tirants.. potser dema al mati hauria d'anar a comprar roba... o el dimecres... ¬.¬ depenent de l'horari de la feina... ja veuré :P a veure si tinc 1 dia lliure i vaig a comprar 1 samarreta a la qual li tinc l'ull a sobre xDDDD jojojo (com a qui jo em se, q es queixa dient que no li trec l'ull de sobre pero no mu diu a la cara!! atreveix-te a dir-me a la cara pq no et trec l'ull de sobre!! coi!!! i jo et diré q es pq tinc interes x tu... ¬.¬)

buenu, doncs ja està... ¬.¬ ara a veure que puc fer xD jeje


PD: ja he finalitzat FMA... m'ha costat veure l'episodi 51... però després de veure el final el considero una porqueria i estic a l'espera del vertader final... el del manga... a veure com ho farà acabar... espero q no vulgui fer una cosa similar... ¬.¬ ara, x fi, ja podré veure la peli xDD jojojo... la del conqueridor de Shamballa xD lalala... pero un altre dia que ja estic cansada d'estar davant de la pantalla de l'ordinador... dema, ja em miraré la peli :D

No hay comentarios: