viernes, junio 27, 2008

e nat amb el Jesulin!! ueeeee! q mono és!! *O*

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


que feliciana que estic, no em puc creure que estigui tant tarada i q perdi el cul x ell xDDD q fort xD a sobre,tot deu es caxondejava de mi... pq esperava al Jesulin xDDD :3 (guapooo xDDD *O* ja su diu ell a ell mateix, pero jo tmb xD guapo xD)

buenu, aquest mati me llevat a les 5 pq no podia dormir xDD no us diré pq xD i me llevat a les 8 pensant: hi sera, no hi sera? i amb aixo que decideixo provar sort amb el 51 de les 9.30, on apareix un home com el Xavi cortès XD i que em diu hola tot rient... i mi corazon en pedacitos... U__U i jo que pensava que volia veure el Jesulin... pos na, penso: estara al 64? km aquell cop... o potser al 51 del pepon... pero clar, el pepon li deixaria... i km q veia els demes =, pos no pensava que ell realment hi estes... U-u

total, q paxa el patillut i abans de pujar al bus em diu: que, vas a ver al Jesus? i jo q li dic: siii, super feliç XD. i ell es fot a riure. quan pujo amb l'home aquell que duia el bus groc, veig de nou el patillut, mel miro amb cara de pena i em diu: ya veo que no esta el Jesus, q pena...estara en otro lado.. paxa el Mario, amb el seu nou tall de cabell xD i no diu res, tot serios... després, veiem el tio raro i després el King afrika q em diu: oh, creias que aqui estaria el Jesus? jooooooo! tots saben a qui busco!!! quin timo!!!! ¬.¬

total, q men vaig a collblanc planejant el seguent cop xDD anar depressa a collblanc, en 15min, tornar quasi corrents i almenys, veure el Jesulin, si duia el 64... llavors... paxa l'andalu amb el 57 i rient diu: a esperar al Jesus, eh? O_____o i em kdo parada i penso: pero si vaig a molestar al pepon pq no trobo al Jesus!! pero buenu... segueixo endavant i em trobo el paio estrany amb el 51, q de nou la mateixa frase: que, a ver al Jesus, eh? ^.* i pic l'ullet... llavors penso: coi, tots amb la mateixa canço!!! i finalment, l'esperat 64, que era el Brincos 3!!! q em saluda somrient i em diu: a ver al Jesus, eh? :D O_____O he alucinat xDDD 3 persones dient lo mateix... i llavors si que pensava 1 mica fantasiosament i dic: si, clar, ara estara enlloc del pepon, i jo em moro de felicitat xDDD. total, q ve el 51 i alucinava... O____O estava allaaaaaa!! en serio!!! al 51 del Pepón!!! amb aquell supersomriure tant moooonooo que té!!! el veig i es que no ma donat la gana de dissimular que no m'importa km solc fer, un supersomriure de felicitat mentre li deia hola i no me assegut al seu costat pq sino em moro xDDDD... i quan m'assec, em somriu... amb aquella carona... *O* (baaaabaa xD)

total, que superfeliç cap a sant feliu, mirant al Jesulin somrient *O^ ens trobem amb King afrika, q rient diu: has encontrado al Jesus, eh? ^^ i jo somrient km 1 tonta xDDD i paxa l'antonio, mel miro, em mira i el veus que s'aguanta el riure!!! sera possible!!!! aquest Antonio... ¬.¬ i a sobre deia: pero como me mira xD!! ¬,¬ si, q paxa!!! el mirava feliç pq estava feliç... ¬.¬ si es que...

total, que entre 1 cosa i 1 altra arribem en 1 obrir i tancar d'ulls.. el trajecte se ma fer curtiiiiisssim.... U___U i he de bxar... U.U ah! i hem vist el peloparriba, q sabia q es el peloparriba O___O i san saludat amb el Jesulin que li ha dit: a que soy guapo? xDDDDD q tonto xDDD i li ha dit peloparriba!!!!! i li fa parriba amb la ma tocant-se els pels... i el peloparriba l'apuntava amb la pistola invisible xDDD i el disparava dient: te voy a dar peloparriba xDDDDD jujuju =D

total, que un cop mes, superfeliç xD, hiperactiva, vull veure mes al Jesuliiiiiin *O*, em moro de ganes de xerrar amb ell... pero nu se si u farà... em deixaria xerrar amb ell...? :O tant de bo!!! *O* i quan ja entrava a casa me trobat el patillut que em preguntava: que contenta que estas, eh? veo que al final has encontrado a Jesus... ^^ xiiiii *O*


buenu, doncs a la tarda aniré a x novetats... si es que en trobo i a veure si puc xerrar amb el Jose luis... ¬.¬ a veure si el 64 de les 20 esta mes desocupat q el de les 17... encara que si em canso abans... potser marxi amb el collblanc... ves a saber!! xD jeje :P

el conductor del dia: el Jesusito xDDD jejeje *O* i després el Brincos 3 x la seva salutacio amb la melena ^^ i x recordar-se de mi *.*

PD: he anat a comprar al dia i me trobat al King Afrika, q ma fet molta gracia avui, aixi que l'he afegit al igual que al Patillut a la llista de conductors del dia. me trobat la Bea, que també farà 1 master, diferent dels de tothom als qui conec, de moment, ningú no fa el mateix xDD tret de la Carolina i el Xavi xD q fan el de cultures historiques xD jeje... a veure si m'agafen en el de cultures medievals... *creuem els dits* també e nat a casa de la meva avia a que m'arregli una samarreta i... he sortit al balcó x veure si veia al Jesulin... siiii!!no n'havia tingut prou!!! *O* (baaaaba)... i le vist, supersomrient... supermono... guapisssim *O* jeje... i els meus avis caxondejant-se de mi també... ja esta be!!! T.T


buenu, doncs a veure si a la tarda puc trobar novetats i... algun autobusero interessant xDDD *burxar al Salvatge* *O* (mirada burxadora de felicitat xD) a veure si trobo alguna novetat i li dic: miiiira, novetats!! i ell em dira: calla, q estic treballant i no les he pogut comprar xDDD jejeje *O* a veure si surt d'un cop el 6 de Secretos i li dic: mira, el 6 de secretos! i em dira: "menudo dramón que te lees" xDD jeje... ^^


i a la tarda... aixo continua!! he nat a xl collblanc del Calvo de la mala llet xD on he vist passar abans, un calvo simpatic amb el 64, el paraguayo amb el 61, el "julian" amb el 51 i x l'altra banda, el Brincos xD. llavors, ve el Calvo i agafo el 56, després xD i he nat a Norma a comprar:

*** Tomie vol 2
*** Llamada perdida
*** One pound gospel vol 1
*** Honey x honey drops vol 8 (final!)
*** Deseo vol 3
*** Sugar sugar rune vol 6

ah! no me comprat el vol 1 de Lovely complex, q ja estava a la botiga pq he vist q es podia fullejar, i he mirat com els deien als "all hanshin kyojin" i els diuen senzillament "el duo comico" i com que ma fet molta rabia i m'encanta la edicio francesa, doncs em quedo amb la francesa i l'acabaré. a+a+, la edicio francesa editarà els extres de lovely complex plus... aixi que la faig aixi i ja ta- jeje ^^


de tot aixo , pel cami mentre nava a xl collblanc de nou, me llegit llamada perdida i m'ha agradat molt ^^igual que la primera peli ^^
i quan e arribat a collblanc m'ha trucat la Tati i estavem xerrant fins que ha vingut el Bigoti amb el collblanc XD jojojo :P i pel cami hem vist... el Manel!!!!! siiiiiiiiii! x fi!!!! le vist després de 6 mesos!! se li ha vist el pèl!! xD jejeje :P i llavors, el meu xivato ma dit: si el vols molestar, estara x sant feliu el mes de juliol (es veritat! q a l'agost sen va de vaques!!!) a veure si penca els diumenges a la tarda i el puc visitar!! pq si es els dissabtes treballaré tot el dia i no el podré burxar...U__U XD la idea de: molesta al Jesus al mati i al manel a la tarda no es mala idea xD pero km q als matins no treballaré, sino de migdies i tardes si, tant sols podré molestar al Jesus, pero ja m'esta be, pq prefereixo molestar al Jesus i visitar-lo a ell q al Manel, m'importa més el Jesús ^^ (el Manel em cau bé pero cadascu te les seves preferencies,no? ^^)
total, que moltes gracies al gran "hohoho" xD x la informacio... q espero poder aprofitar algun dia que tingui 1 tarda lliure xDDDD whahahahaha :P (riure malvat xD)

i res mes, fins aqui, la crònica del bus d'avui xDDD lalala... :P uf... quina tarda!! tant sols feia que pensar en els supersomriures del Jesús i uf.. sort q tots duien l'aire acondicionat! *O^ xD jeje

i buenu, ara fujo x seguir llegint el superinteressant vol 12 de XXXHolic...

ah! havia vist el vol 6 de Saruyama i el vol 10 de Mirmo pero ja mels compraré en l'fnac o el mercat de sant antoni xDD pq no son imprescindibles pero si interessants pero no em dona la gana de pagar 8 euros x elles. xD 8 euros els pago x kekkaishi, aikora i amasando japan pq quan surten em moro x llegir-les pero ni saruyama ni mirmo son tant imprescindibles, mes, si m'he comprat altres volums xD... aixi q em guardo x diumenge la compra de Saruyama i Mirmo al mercat i de passada, miraré qui esta al bus el diumenge al mati... lalala...jeje... i em compraré aquells 2 volums ^^ a veure si tinc sort i trobo el Jesús *O* jejejeje... o el Pepón... o algun dels interessants *O*


buenu, doncs ara si que... fins aqui!!! fins diumenge!!! :3

No hay comentarios: