martes, mayo 13, 2008

Dimarts i tretze, les claus perdudes i si no vols 1 tassa de caldo aqui en tens 2

Holaaaaaa!!

amb el titol queda tot resumidet pero buenu xD

avui, a la botiga, plego i men vaig a buscar el bus, ve el Brincos, borde km ell sol i am mal al braç i no es molesta ni en dir-me hola... ¬.¬ i després vol que el saludi ¬__¬ i tot seguit, m'assec i em truca 1 numero desconegut. i era la encarregada que em deia q estaven tancades i que necessitva que hi anes. li dic que estic al bus que nava a molins, li es igual (km q a ella se li enfot) doncs, res, me de bxar a la seguent parada i anar cap a la botiga i ella enfotent-sen i res, obre, agafa les seves claus i au, de nou cap al bus on arriba l'Edu, q el crido i es fot a mirar cap a 1 altra banda x fotre i 1 mika mes i no para, conclusio: no li dic res, x estupid! xD jajaja.. i diu: no me saluda pq no me lo merezco xDDDD molt bona xD i total, q al menys e vist el Jesulin quan nava am el Brincos jeje ^^ i llavors, hem comprat un parell de parells de bambes d estiu, unes sandalies monissimes amb flors de colors, unes senzilles i unes de vestir, am 1 miqueta de taló ^^ i unes sabatilles d estar per casa amb maduixetes!! super mones x 6 euros ^^

i per tornar, la segona tassa de caldo!! un altre cop l'Edu, x variar ¬.¬ i a sobre, km q abans no ma parat davant li dic a ma mare que el cridi, i va i em para davant mentre sen fotia dient q hi pujava 1 altre cop i aquet cop si q em mirava km dient: saludam, saludam xD i llavors li e dit hola i ma dir hola tot content xDD tmb e vist el Gos!! estava enlloc del Jose luis!! quant de temps! el Bigoti tmb ha paxat i el Borde tmb!! jeje ^.* i el Manelot!!! jejejeje ^^

i ja sta xD aquet ha stat el meu dia de dimarts i tretze, am algun que altre percance, i ja ta ^^ espero dema poder veure'l ¬.¬ pq tinc ganes de pujar-hi!!! ^.^ i em posaré les bambes noves ^^ son força comodes, de moment ^^

No hay comentarios: