viernes, abril 18, 2008

setmana de compres part 2 xD

Holaaaaa de nouuuuu!!

si ja u dic jo q els divendres soon mooolt millors. xDDD

primer de tot, avui,. vaig a classe al mati i no estava el Jacin, sino 1 home desconegut, am el collblanc, q ma saludat i no fumava dins del bus. passa el pepon i em saluda xDD... la classe be, agafo el metro i be xD i quan ve el 51... era el 111!!!! ueeeeeeeeeee! am el king afrika, q ma dit hola 300 cops XD (es broma, 1 sol cop xD pero la cua era llarga i ma fet gracia la cara de fastic que duia mentre deia hola 1 cop rere l'altre xD). i em poso a observar el 111... molaaaaa *O*
veiem el pepon de nou q deia q no concedia entrevistes xDDDD tonto xDDD quina gracia xD total, q al 1/2 dia quedo am la Neus a la parada del tram i ella ja i era xD jeje i paxa el Miguelin, i es posa a riure i a mi em feia riure el seu careto, total, q em diu la Neus q es wapo xDD i q no dubti en donar-li la llauna xDD q no sel veu pas vell... xDDD total, q em decideixo q tornu am ell i no am el Salvatge xD (jo, jo q volia refregar-li les novetats xDDD). total, q vaig a l'FNAC de l'illa i em pita el detector pq duia el vol 4 de FYG del dia anterior q me l'estava llegint i me l havien desactivat--- mira que mu ensumava i pita... ¬.6 buenu, després, trobo tan sols el vol 8 de Zetman i el de magic kaito vs conan xD ja es algo :P
agafo el 68, am l'home de quasi sempre... jeje... ma dit hola Cristina XDDDD he flipat xDDD jajaja... total, q en el 68 superfeliç am el vol especial del conan mentre pensava si nava a Norma o continuarà. em decideixo xl continuarà pq si nava a norma trigaria mes i gastaria mes en la T-10 xDD i no tenia ganes de començar-ne 1 altre. aixi q am el pes del kaito i el zetman i el diccionari de llati xD i el pes d la carpeta i la superllibreta de llati en l'altra braç anava superrebentada fins continuarà dd la parada del 68 xD... un cop alla... arraso am novetats... 8, en concret pq no havia trobat 2 q em moria de ganes de tenir... U.U em regalen la carta de clow del Kero xDD i men vaig tot xino xano cap a la uni pero... una nova amenaça s acostava... una ventada impressionant em tirava els pels a la cara i començava a ploure.. pero quan arribava a la parada d inici del 68 un altre cop, ja havia deixat de plovisquejar. un cop a la uni, vaig al roca num 1 i hi havia gent rentant hortalisses!! tot tipus de cebes, carxofes, i altres alla sobre i els wc ocupats... i sense sabo.. pujo al roca num 2 i sense paper i sabo... vaig al roca num 3 i tampoc tenien sabo... finalment, al roca 4, el mes allunyat de tota la planta 2... ¬.¬ penso: en aquest segur q tampoc: doncs si! estava ple de recanvis de paper de wc i tenia sabo!! i finalment, després de 3hores voltant x bcn podia nar al roca xDD després, la classe de llati i a buscar el metro de la linia 1 i la 5 per nar a collblanc x tornar am el Miguelin, q estava xerrant animadament am el mecanic i parlaven de ves a saber que.... ¬.¬ i jo q m intentava amagar xDD pero 1 paio raro m observava i no sabia on ficar-me... xDD m hauria d haver assegut am ell XDD (am el miguelin, vull dir, aixi no se m acosten homes + raros xDD). avui, si q ma dit hola xDD jeje... am 1 mirada de perver xDD i es refregava les mans satisfet no-se-perque... i em sembla que prefereixo no saber les perversions q es duien entre mans ell i el mecanic xDDD total, q m'assec al segon lloc... si!! em fa vergionya i 1/a por seure al davant... pero donada la invitacio de seure al davant i xerrar am ell sense tallar-me la setmana vinent no tinc excusa x no seure-hi... xDDDD :P lalala.... ara ja veus km dijous vinent, si asseu 1 iaia x fotre... xDDD pero si, espero no morir-me de vergonya xDDD :P km avui, q em pregunta 1 senyora q si ja no treballava a l'schlecker... ostres noi! i jop q estava fent el burru empa mirant al Miguelito xDD i foto 1 bot i veig de reull el tio q es descollonava xl "susto" q m'havia endut i jo dient a la senyora que els dijous i divendres a la tarda no treballo, q tinc classe... i ella: ah, ja ens u semblava.. (pq era la senyora i 4 mes... ¬.¬)

total, q mu e paxat be, avui i quan arribo a casa, em trobo unes gomes i passadors moniiisiims de la kitty, una samarreta q em moria de ganes de tenir i 1 necesser xD

total, les meves compres d avui son:

**Zetman vol 8
** Detective conan vs magic kaito kanzenban
** La chica que viaja en el tiempo vol 2 (acabada)
** El sacrificio del angel (vol unic de la Nana Shibaaaaa *O*) -> l'adoro xD
**Hot gimmick vol 1 *O*
** RG veda edicio de coleccionista vol 1 *O* (la meva obra preferida de les clamp, q me le llegit sencera + de 10 vegades xDDD)
** Yakitate! Ja-pan vol 17 *O*
** Marmalade boy vol 6 (acabada)
** Aoi destuction (vol unic)
** Georgie! vol 4 (acabada)

volia el 12 de FMA, el 2 d deseo i el 6 de school rumble pero estaven esgotats a tot arreu U.U aixi q hauré de seguir buscant dema... T.T sino, diumenge al mercat de sant antoni... quin remei xD

i buenu, ara men vaig a acabar am la darrera historia curta de "el sacrificio del angel". jeje... de tot lo q e comprat, lo segon en llegir-me xDD jeje... el primer el kaito kid ^.*

el conductor del dia, evidentment, el Miguelito xD pel riure q me fet am les seves cares mentre conduia xDD i ja ta xD

No hay comentarios: