miércoles, marzo 26, 2008

les bogeries del Salvatge i les super salutacions xD

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui he nat am el paio de les mirades asesines del 64 xDDD que sempre el veia i em fulminava am la mirada no se pq U__U jo no li e fet res T__T i sempre em mira malament... aixi que avui q le vist e deixat que algu altre el cridés per veure si el bus nava buit i si nava buit l'agafava. i km q nava quasi buit i al darrera divisava l'estupid del Cap de cigró xD me decidit clarament per l'home de les mirades asesines, q ma dit hola i tot i ha remugat: claro, como que ha visto q el de atras no le gustaba se viene conmigo xDDDDDD... i no a dit res mes... mirant x la finestra e vist el noi nou del bus urba, un noi q sembla q tingui uns 18 o 19 anys pero ves a saber si en realitat passa dels 20 i en te uns 22 o 23 xDDD pero es que sel veia moooolt jovenet xDDD i mono, am aquell somriure comercial sel veia monissim... ara, aquella mini trena asquerosa que duia a l'estil del carles era asqueros... ¬__¬ no suporto aquestes coses rares... ¬.¬ pero buenu... q faci el que vulgui xD esta molt mes bo el del Collblanc xDDD hahaha :P

també e vist x la finestra al salvatge, q anava 1 mica esparverat no se pq. xD i al Jose luis q deia: a veure a qui espera avui... ¬.¬ a vegades u penso: potser no esta tant tarat km aparenta i potser u fa veure... pq a vegades es 1 mica torracollons, el tio ¬____¬

i despres, al arribar a diagonal estava el manelot am el 68 xDD i ha saludat de lluny i el tio de les mirades asesines ha murmurat: el manel i les seves poses xDDD jajajajaja... que bo xDDD i deia que li feia vergonya aliena de veurel xD :P

i després, quan ja e comprat i tot e nat cap a maria cristina, am la calma ^.* i pel cami e vist el noi guapo del 51 anterior xD que le hagut de deixar passar, quedant-me escirbint 1 missatge en 1 semafor en verd pq marxés i després e gafat al Salvatge, q ma parat davant!!! O__O ooooh! quin detallas, Salvatge!! xDDD jejeje... km q me rigut molt de tu tot i que xerrava am la Neus xD ets el conductor del dia d'avui :P xDDD i ma fet gracia la salutacio dd el bus xD i quan e pujat tmb ma dit hola :D quina gracia ma fet xDDD la cara d'estranyat de veurem alla xDD jeje *O* me rigut molt i les seves pitades al Brincos i al Gregor xD i les seves salutacions xDDD son els millors xDDD jeje *O* i dema, a agafar el collblanc de les 9.10... espero que hi sigui el Miguelito... ¬.¬ q sino xDDD ja veus! xD q no tinc ganes de nar am el cap de pollo ni am l'Antonio... ¬.¬ aixi que... xD ja pots venir tu xD encara q sempre puc agafar al Jacinto xDDDD jajajajajajaja :P Jaciiiiiin! :P pobre home xDD :P quina creu xDDD :P

buenu, i fins aqui, la cronica d'avui, del bus xDD jejejeje dema o dema passat, mes ^.*

jooo! es que la idea que ma donat el Salvatge ara m'agrada xDDDD aixo de sortir dissabte a la tarda am el Miguelito seria interessant... x xerrar i saber mes coses d'ell xD *O* pero es que potser si li dic m'engega a la merda... U.U pq no mu proposa ell? q em comenci a parlar dema i aixi li desvio el tema i li comento? que et sembla? :O vull xerrar am tu! i em vull kdar soleta am tu pq aixi m'obris la porta del davant xDDD i em diguis alguna excusa estranya i et digui adeu i em diguis q t'agrada el meu somriure i em diguis adeu guapa *O* jeje *O*

buenu, doncs ara si, q sino no acabo el treball de llati ni a tiros xDD

No hay comentarios: