martes, octubre 02, 2007

Per fi acabada Death Note i altres! ^.*

Huolaaaaaaaaa! ja torno a ser x aki!!! ueeeee! avui e pogut agafar el bus del Pepón 1 altre cop... pero em segueixo preguntant... que se na fet del bus 94??? :O

intriga.. intriga--- avui li volia dir algo pero es que estava taaaaaaant guapooooo *o* *O* aish... pero espero q el proper dia si que li digui algo... es que em moria de ganes de parlar am ell pero es que... estava taaaaant mooonoooo *O*, no se, no tenia ni massa poc pel ni massa (baaaba :P) ni am la barba de 4 dies de ahir ... avui si q estava + guapo i no podia evitar que se men nessin els ulls... pero es que...

aish... pero no ma dit res de dolent x seure alla davant, q em moria de vergonyaaaa! T^T

aish... i el noi conductor de classe es mu raro... no se... es millor el Pepóooon *O* jejeje pero el dijous realment hi serà?? es que no vull anar expressament a Collblanc a buscar-lo i que tingui festa, saps? ¬.¬ es que ma semblat sentir algo que ell tenia festa... pero km q no estava pel que ell i el seu superfan es deien, pq no m'interessen les converses alienes, no+ mel miro pq em fan gracia les cares que posa xDDD del que parlin o deixin de parlar (quasi sempre , de futbol :P) xD jeje *O*

per fi e acabat la serie de Death Note i ara posaré la llista de manga que vull començar el dia 1 de novembre, les que em vull comprar pel salo xDD lalala...

- Hitman Reborn
- Bobobo
- Adult time
- Haruyuki bus *O* (de la Maki Usami)
- Marmalade boy kanzenban (en estudi xD)
- B's log, la revista (depen de si te series que m'interessin ^^)
- Cynical orange (sincerament, la trobo molt divertida, després de llegir-ne 1 vol i mig ^^)

- Honey x honey drops

- Shinshi doumei cross
- FY genbu (en estudi)

- School rumble

i series que tinc començades i que ne de comprar + volums i que surten pel salo:

- Kekkaishi vol 7 i 8
- Mushishi vol 4
- Royal 17 vol 2 i Rozen maiden vol 4 (segurament es retrassin xD)
- Tsubasa chronicle vol 16
- Host club vol 9
- Peach girl 6,7
- Nana vol 16 i 17
- Kindan - la llama que arde en el corazon(el 4t volum)
- Binetsu shoujo vol 10 (final!!!)
- princesa ai vol 3 (final!)
- Collage perfecto vol 5 , 6 i 7
- Moon boy vol 3


jajajaja... quina coleccio! quin vici!! lalala... XD

i ja no tinc res mes a dir... no+ q el Pepón a veure si es treu aquesta mania que té de fumar dins del bus que fa mal a la vista de veure'l fumant dins i després fa mal de entrar al bus i notar que l'ambient esta carregadissim de tabac!! surt a fumar fora!!! ¬.¬ si es que... quina mala costum que te!! ¬.¬ si es que... no+ le vist fumar fora del bus 3 cops i pq 1 vella li va demanar! no es km el Jacinto q fuma sempre fora del bus! ^^ (ell si que esta ben ensenyat xD)

au, fins demaaaaaaaaa! (guapissim *O*) i espero que hi siguis, eh, Pepón *O*


No hay comentarios: