martes, mayo 22, 2007

un dia més, enamorada km 1 tarada *__*


Holaaaaa! ja tornu a ser x aki... avui per fi, e nat amb el Pepón. e strenat la brusa rosa nova i els pantalons nous. jeje *.* i el Pepón stava força guapo, encara que amb uns quatre pèls a la cara de no haver-se afeitat en dies...¬.¬ no m'agrada aixi sense afeitar, té un no sé que q no el fa tant guapo... pero aquella mirada que té... aish! és que m'agrada moooooooooolt >.<

agh!! i se m'ha esborrat tot el que havia escrit apart d'axoooooo! i no tinc ganes de reeescriure-ho!!! ¬_____¬

be, comencem!!

doncs apart d'aixo, el Iaio Manolo avui ha vingut tard! joooo! i duia el 68 al darrera! si fins i tot l'han pasat el Andalú amb el 63, el Ferran VII amb el "Frc Macia directe" i el Ceri amb el 51 cafetera vella d'excursio (el de les 6.50 x la plaça). i aixo, que duia la seva germana alla, tocant els nassos km sempre...¬.¬

el Julio anava flipat km sempre i me divertit amb ell ^^ i el Brincos 3 ma saludat!

el Pelopi tmb i ha fet 1 cosa que ha fet que es guanyés 10 puntssss! i que pugés de lloc en la meva llista personal! jeje ^^ l'ha fet posar gelóoooooooos! *o* i aixo ma fet feliç ^o^

que méeeeees....

novetats que vull x l'octubreeee:

- school rumble
- Rex
- Kayono - Royal seventeen
- Bobobo!!!
- Imadoki
- Marmalade boy kanzenban
- Fushigi yuugi kanzenban (si no es massa cara)
- alguns manhwas
- adult time
- Haruyuki bus!!!
- Hitman reborn! (en estudi... es que el dibuix i aixo nu em crida pero potser es km Death note, d gray man, PoT, Bleach... quan no em cridaven l'atencio... i Bobobo... ¬.¬ a+a+ es publica a la Shonen jump... T.T pr aixo es ta en estudi.. ah! i Hayate ^.*)

i ja sta... jojojojojo

no+ q dema agafaré el Pepón de anada i tornadaaaaaaa! i espero que hi siguiiiii!! que no vull que em passi km el dimecres passat! quina merda! quina rabia! quina indignacio! vull el Pepón al buuuus! T.T aixi que mes li val de ser al 62 de les 7.20 T__T jeje, el Bulldog em tindrá + mania de la q ja em té, sempre li dic que no pujo al seu 51 pq espero el Pepón, i llavors, passa el Dani x alla amb el 51 de les 7.30 q entra al poble xDDD amb aquell bus de Bcn remodelat xD encara que si fos el Miguelito enlloc del Dani potser mu repensavaaa xDDD jejeje *.* jeje, encara que qui m'agrada es el Pepón jeje *.*

sempre estic pensant que m'encanta el seu somriure.-.. potser li hauria de demanar 1 foto x quan no el pugui veure.. xD pero aixo si, que surti somrient, amb les galtones vermelles xD q sta + monoooo! ^^

i dema a veure si puc estrenar la samarreta-brusa que em va comprar ma mare l'altre dia triant joooo! o potser em poso 1 altra cosa... el segur es que vull dur faldillaaaaaaaa! ja en tenia ganes! no tinc festa de la feina, pero vull dur faldilla! ^.*

au, dons a seguir amb la addiccio a Mushi-shi. es que realment es 1 serie rara! pero addictiva, acaba 1 aventura en 1 episodi, sense fer-se pesat, a+a+ te 1 aire de misteri superinteressant, el dibuix no es res de l'altre mon, pero mola la historia. jojojo

i seguint amb la addiccio a Initial D escolto els darrers cds que han sortit de l serie. els tindrà el Pelopi??? :O si algu u sap que mu diguiiii! q em moro de intriga!! a+a+, el Pelopi pringara a l'estiuuuuu! el vull burxarrr! de moment ja tinc dues victimes... jojojojojojojojojo, q a la q tingui 1 estona les aniré a veure... wahahahahahahahaha xDD i no dic qui son... les deixo en l'anonimat... encara que no costa gaire d'encertar xDDD i en vull afegir 2 quan sapiga les seves vacanxes! el Julio i el Pepón! xD i clar, ara vull afegir a la llista el Miguelillo, el Salvatge i el Cap de pollo!!! jojojojojojo tmb els vull burxar! aixi que vull saber quan fan les vacances per saber si pringuen juliol i agooooost! jojojojojojojojo

au, a reveure!!! ^.*

ah! PD: espero no veure el JAVI ni cap substitut demaaaa! pq km no hi hagi el Pepón no responc dels meus acteeees! ¬___¬ vull veure el seu somriure i les galtones vermelles de bon mati! ¬.¬ valeee? T_T

No hay comentarios: