viernes, mayo 25, 2007

Guapa, preciosa, guapisima *o*, No et perdonaré mai, t'odiaré tota la vida xD


Holaaaa!

Ja tornu a ser aki... soc 1 cobarda gallina pero be, que hi farem? ¬.¬ nu li e pogut preguntar pq tan sols mirar-lo amb aquell somriure, els mofletes vermellets i aquells ullets que feia mirant tot feliç el diari... amb la mirada iluminada... guapoooo... guapiiiiissiiiiiiiim.. amb els cabells de punxa km els duia avui... ¬__¬ pero es que em feia tanta por i apart, estava nerviossissimaaa, pq em feia por q em digués el q 1 dia em va dir el Pelopi i em va traumar de per vida: tu vas de guapa o que? siempre arreglandote para venir... ja se q el Pepón em va dir q li agradava q m'arreglés per naru a veure... i q li agradava veure cuixes...¬___¬ pero be...¬___¬

jajaja el que ma xocat es el tio feo que stava amb el Julio aquest matiiiii! ¬__¬ que ni me dignat a dir-li hola, jeje, pq el q duia el bus era el Julio, pero potser si hagues stat guapo mu hagués pensat xDDDD jajajaja que mala soy ^.*
i tmb q ens ha nat de poc q nu ens avançava el Iaio Manolo i la seva vella super fan q duia al costat xDD i avui ma dit: hola, buenos dias ^^ amb 1 somriure malvat pq quan m'havia girat dd el 51 per veure quin conductor era el del 67 m'havia enxampat mirant la vella que duia al costat i ma assenyalat amb el dit (k maleducada! por favor) i el iaio Manolo sa endut les mans a la cara i sa posat a riure dient: si q era de otro pueblo...¬__¬ q potser u dubtava? por favor... xD

i respecte al Mr. Simpatia, em va xocar que m'esperés en veure que em dirigia cap a la parada, i s'espera alla pero es que sem va tancar el semafor pq em queien les sandalies...T__T i llavors, va marxar sense mi... ¬.¬ pero el que ell no sabia es que anava a buscar el 56 per nar a collblanc a buscar el Pepón T.T

buenu, ja seguiré que men vaig a xerrar am la Neus. el diumenge ja posaré 1 post per felicitar el Pepón pel seu cumple... jejeje i potser el dia del cumple del Pèls. no u se xD escriure 1 capitol extra de la historia on se celebra el cumple de tots dos xDDD ells que no es poden veure xDDDDwhahahahahaha ^^

doncs seguint amb bestieses les frases del dia:

"Guapa, guapissima, preciosa, hoy stas muy guapa".
"No me odies"
"No me perdonará nunca. me va a odiar toda la vida"
"sta mujer te ve sonreir y sonrie ella tambien".
" sera puñetera. cuando le interesa ni te mira ni te oye, y cuando ella quiere bien que pone la parabolica".
"Afrimativo. esto es correcto".
"Salvaje.... menudo mote. (riu)".
"anda, no me habia dado cuenta que iba tan guapa, hoy!"

Pos ja sta xDDD aquestes frases man xocat molt...jojojojoj i man fet gracia ^^ tmb altres + pero no exactes km aquesta ^.*

i ja sta, no+ q nu e pogut parlar amb el Jose Luis pq xerrava amb el paio de la barba que tmb gafa el bus del Julio a les 6.40 del mati ¬___¬ quina rabia... i si sabia que l'anava a veure expressament pq no xerrava eeeeeh? ¬___¬ kk... i ma dit adeu al marxar... menos da 1 piedra... per lo menus parla + q el Pepón xDDDD

No hay comentarios: