lunes, marzo 26, 2007

Quina impressio els pels del Lolo! xD


Huolaaaaa! ja torno a ser x aki! jeje i es que he escrit 1 mika + de historia pero la posare quan tingui 1 miqueta mes! :P es que no+ surten l'Antonio i el Jacin, aixi que esperare a que el Bigoti faci algun merder mes dels seus, a part de que retorni un personatge que feia temps que estava perdut... xDDD i 1 novetat!!! jajaja respecte del Pels!! la nova novia del Pels! jejeje ja ho veureu, ja! ^.* i un nou competidor jove per l'harem de nois guapos! (odio el perver!!! xD)

doncs avui no hi era el iaio bona personaaaaaaa! hi havia un noi jove i calbo que tmb conduia molt be pero no hi era el iaio i era la hora de sempre i el bus de sempre!!! joooo! i sort q el noi ma dit hola i ma parat davant meu, pero es que no es el mateix el 67 de les 7.15 sense el iaio bona persona. espero que no s'hagi jubilat... pq era el meu preferit dels de bcn!!! ¬.¬ i despres el iaio tarat!! xD avui el Mr simpatia estava simpatic i no borde km sempre xDD i duia un 68 amb el numero mal posat, era un 68 que en l'indicador marcava 67 XDDDDD que burro!! xD

i llavors, el meu bitllet ha fet el burro estant 3 mesos funcionant correctament, quina vergonya que he passat, sort que era el Julio i no un altre!!! >.< i per tornar he agafat el Julio, per variar XDD i ha passat l'Odia 2 per alla sense fer res... soso! i el Va de guapo, amb les megapunxes que duia avui! xD i tmb ens hem creuat el Lolo que duia l'Splubus... XDDDD que fort! els pels que duia... m'han deixat en stat de xoc durant una bona estona... es que aquella mata de pel ma matat... ell que era el meu home ideal: jove, guapo, amable, simpatic, una mica esbojarrat, tio bo i aquella mirada... encara que era 1 xic estrafolari amb la coleccio de ulleres de sol blanques, platejades i negres i tmb el superrellotge vermell i els movils en formes estranyes, km el movil-platan! xD pero es que avui m'ha matat aquesta bona imatge que tenia d'ell... (snif) he flipat. darrera ha passat el Pelopi amb el seu estimat bus de carreres... el 104... em sembla... ¬.¬ l'antic anomenat el "bus del Gos" xD o potser era el 102... xDDD ja no ho recordo... mmm... si, em sembla que era el 102... :P xDDD ja no ho recordo, fa temps que no em fixo gaire en els autobusos... no+ en el Pepon! xD i el seu estimat bus gris, que el perver el duia l'alre dia... i el portava km el cul!!! si es que... a qui se li acut dxar el bus del Pepon a 1 paio km aquest!!? pero buenu... T.T i llavors, anaant amb el Julio cap a SF ens hem creuat amb l'Scorpio, que duia el seu cotxe km 1 boig amb cara de vicios, mentre que eñ Julio saludava al Patillut, que duia l'SF2 xD *-* pos eso, en aquells moments encara pensava en lo guapo que estava abns el Lolo... jooooo! si no arriba a ser per les seves caracteristiques ulleres de sol... q no el reconec!!! per flipar...

doncs avui ja he acabat amb el vici de Detectiu conan... ja m'he mirat la desena peli, i a esperar a la onzena peli, a que tinguin els subs a punt!! jejeje ^^ i be, aviat ja us posare mes historia!!! jejejeje i que dimecres tinc festa de la feina i que intentare anar a burxar al Pels pq ja fa dies que en tinc ganes!! jejejeje i si puc xerrar amb la Neus... i ara modificare de nou la llista!!! ueee! ens veiem!! ^.* km diu el Jose Luis, ens veiem al bus! :P

No hay comentarios: