martes, marzo 13, 2007

Mix de ximpleries! i un tros de capitol 5 part 3 nou sense editar!


Bestieses de nou! juju

la veritat es que no tinc temps per esciure la historia, pero a la que tingui temps i inspiracio ja escriure 1 mika +... jejeje

Avui he nat a amb el Julio, per variar, i estava gafe... -__- un altre cop... i hem arribat a les 7:22... i ha hagut d'agafar el 68 del Ceri caracavall de BCN... quina caca... mira que es borde, el tio!! >_<>

per la finestra he vist el Brincos 3, q duu el nou look de perilleru, de perilla completa i el cabell estrany... no se, em recorda algu pero no sabria dir qui... ¬,¬ encara que estava + guapo sense--- el que pensava mentre nava cap a BCN es: com li quedaria al Brincos 3 els cabells de puxa? no se, estaria guapo? :O es que pensava que aquests cabells que duu ara el Pepon, esta molt guapo, aixi, amb + pel ^^... i em kedo mirant-lo com 1 ximpleta i no em surten les paraules... pobret Pepon! ^^ amb lo maco que es ell i a mi no em surten les paraules pq mel kdo mirant pq ultimament esta molt guapo! *o*

doncs el diumenga vam agafar el Bigoti despres de segles de no pujar amb ell... i es va saltar 3 semafors en vermell!! jojojo xD

el Va de guapo estava raro i el Va de guapo 2 avui ja duia el seu bus gris 105 i ha saludat al Pepon aquest migdia. ah! el Pelopi tmb ha saludat al Pepon, pero aquest ha passat d'ell (q dolent!) pq parlava amb el seu pequefan... jejeje (se li cau la baba pels nens... que mono esta quan parla amb ells *o*) i dd divendres que el seu superfan s'asseu am mi... ¬o¬ es dolent! aixi em fa + vergonya dir-li res al pepon!! pq penso: ara hi fotra cullerada i em morire de vergonya! >.<

joooo! vull burxar al Peeeeeeels! pero no el trobem cada cop que el busquem!!! ¬_¬ es canvia pq no l'emprenyem... dolent!

Canviant de tema... ^^ doncs que el dia 21 es el meu cumple!! ueee! ja kda 1 setmaneta tan sols... s'accepten regals, eh? ^.* :P jeje, si el Pepon em fes 1 regal seria + q feliç, encara que fos 1 bestiesa... jejeje *o* pero km q nu sap quan es i encara menys que pensi fer-me res de res... (sospir...) :P

avui m'ha fet gracia pq primer l'he vist amb el cigarro i despres, ha desaparegut de cop, esfumant-se, i s'ha posat a netejar el bus... jejejeje, em resultava molt dificil no mirar aixo! XDDD pq veure'ls netejant el bus es 1 visio poc habitual! jejejeje... pero es que si mel mirava m'agafava algo... jejeje ^o^ pq estava molt monoooo! *v*

buenu, em sembla que ja puc deixar-me de bestieses, x avui... quines ganes d'anar a comprar manga! que dificil es aguantar-se!! pero lo dolent es q no tinc temps x llegir-me els 15 que encara m'esperen dd fa tres setmanes!!!! es molt fort! es que el poc temps q tinc cada dia el dedico a algo diferent... avui a actualitzar i a mirar-me l'ep 22 de Ghost Hunt, que em te viciadissima!!

buenu, doncs ja escriure + de la historia... ¬,¬ pero primer he d'acabar amb el volum 1 de musculman que ma deixat mon germa dd fa 1 setmana... ¬_¬ lalala... xD

ah! que el Ferran VII es reafirma km el primer de la meva llista negra... perlo que ha fet avui!i afegeixo algu + al ranking! xDD

au, ens veiem, que vaig a escriure!!! ^^


editat: ja he escrit força... jejeje i us ho deixo sense editar amb qui parla pq al vespre (potser xD) ho passare a coloraines pq sigui mes ame ^^

aqui teniu + historia del pels! ^.*


- Bé, nois, ja que el pla a ha fallat passarem al pla b.- va dir el Bigoti en la reunió de conspiradors.
- Si, es clar.- van dir els altres alhora.
- I quin és, el pla?.- va preguntar el Calvorota.
- Doncs molt senzill, un cop s’hagi fet de nit, farem 1 prova de valentia.- va dir el Bigoti tot satisfet.
Ah, em sembla bé.- va dir el Cluni.
Si, es prou normal.- va dir el Pelopi.
Es clar que si, què us pensaveu!?.- va exclamar el Bigoti tot indignat.
Ens esperarem a que sigui de nit?.- va preguntar el Lalala.
És clar! Cap allà les 17 ja és fosc, aixi que cap problema, no?.- va exclamar el Bigoti.
Cert!.- van dir els altres alhora.
Doncs durem a terme el pla, ara anem a explicar-ho als altres mentre vosaltres dos aneu a preparar el que jo us dic.- va dir el Bigoti assenyalant a dos dels presents.
Si, senyor!.- van dir els dos quadrant-se, en pla de broma.
Llavors, es va fer de nit... (bé, vull dir que es va fer fosc ^^)
Bé, benvolguts i benvolgudes, ara començarà l’activitat de la nit!.- va exclamar el Bigoti emocionat amb la seva pròpia idea.
Ui, quina en duus de cap, Agustín?.- va preguntar l’Antonio (odia 2).
Doncs molt senzill, una prova de valor.- va dir el Bigoti tot satisfet.
Una prova de valor??.- van exclamar sorpesos els presents.
Doncs si, una prova de valor per trios.- va dir el Bigoti.
Per trios?.- van preguntar el Gos i el Julio.
Doncs si, en principi haviem pensat per parelles, però potser és poc corrent, aixi que millor per trios i per sorteig, evidentment.- va dir el Bigoti rient malvadament.
Ai, Agustín, em fas por!.- va dir el Pèls 2 imitant el Gos.
Tu calla, estupid!.- va dir el Gos tirant-li el primer que va trobar a mà.
Doncs ara m’avisen x mode ràdio que ja estan els preparatius! Aixi que anunciarem els resultats del sorteig fet davant del cap!.- va anunciar el Bigoti.
Ara veurem...- va dir el Julio rient.
Ja veuràs... quina por!.- va dir el Jacinto preparant-se pel pitjor.
I aqui tenim els resultats!!.- va exclamar el Calvorota sortint del no-res.
Digues, estimat amic Jose.- va dir el Bigoti rient.
Grup 1: Jacinto, Juan i Jose Luis. / Grup 2: Brincos 3, Lolo 3 i Tati. / Grup 3: Bigoti 2, Odia 2 i Emma. / Grup 4: Lolo, Cris i Pèls 2./ Grup 5: Mafiós, Pollo i Voltor. / Grup 6: Cap d’Escarola, va de guapo 2 i Gos. / Grup 7: Lalala, Patillut i Ceri. / Grup 8: Va de guapo, Pelopi i Julio./ Grup 9: Pèls, Cap de pollo i Pepón. / Grup 10: Scorpio, Tecus i Cap d’es.
Molt bé, doncs cada grup sortirà amb 1 diferència de 5 minuts i haureu de trobar els 5 llaços del color assignat a cada grup, i quan trobeu el llaç, fer una prova. El qui n’hagi aconseguit més en el període de dues hores i mitja serà el vencedor!.- va anunciar el Bigoti.
Comenceu!.- va exclamar el Cluni.
Ueeee!.- van cridar la gent.
Anem?.- va preguntar el Pèls 2 a la Cris.
Si, anem.- va dir ella recolzant-se en un braç del Pèls 2 i un del Lolo.
Anem, Antonio, que guanyarem.- va dir l'Emma.
Oh i tant! Guanyarem nosaltres!.- va exclamar l'Odia 2.
ni us ho penseu! Serem nosaltres!.- van exclamar el Brincos 3 i la Tati alhora.
Ni de conya!.- van dir el Pèls i el Pepón sortint corrents a la fuga.
Aixo esta molt fosc.- va dir la Cris agafant al Lolo.
Doncs si, pero no te m'agafis tant, que ja saps que estic casat...- va dir el Lolo treient-se la paparra de sobre.
Ja ho se, pero m'agrada tenir 1 tio bo al costat!.- va exclamar ella rient.
Ni que el teu estimat no fos guapo!.- va dir el Pèls 2 amb 1 riure malèfic.
Ell es molt guapo pero el Lolo està bonissim. Jeje.- va dir la Cris amb un somriure malèfic.
Ara li diré!.- va dir el Pèls 2 amb una cantarella.
Canalla! Mala persona!.- va exclamar la Cris agafant-se al Lolo encara més.
Ei! que us veig!.- va dir una veu desde darerra.
Els tres es van girar i van veure el Pepón que anava corrents cap allà.
Desenganxeu-vos!.- va exclamar agafant-la per la mà.
Ui! que ve l'home enfadat!.- va dir el Pèls 2 rient.
Deixa això ara i marxem! Que hem de guanyar!.- va exclamar el Pèls arrossegant al Pepón.
No vull!.- va dir ell desapareixent de la vista del grupet arrossegat pel Pèls.
Sembla tret d'una pel·li.- va dir el Lolo.
Doncs si, encara que em veia més capaç a mi de patejar a la dona que s'acostès a ell que ell a un tio que s'acosti a mi.- va dir ella somrient.
Mirala, que dolenta! Pero com se l'estima...- va dir el Pèls 2 rient.
Doncs ara m'enganxo a tu!.- va dir la Cris enganxant-se al Pèls 2 mentre reien.
Mentrestant, el grup de l'Emma...
Escolta, Manolo, que nem bé, per nar a Sants?.- va dir l'Antonio.
Doncs ves a saber! Esta fosc com la gola del llop!.- va exclamar el Bigoti 2.
doncs jo crec que hauriem d'anar cap allà.- va dir l'Emma assenyalant una llum.
Potser es un parany!.- va exclamar l'Odia 2.
no ho se...- va dir ella pensant en el Pèls 2.
en que penses?.- va dir l'Odia 2 en mode burxador.
No t'ho dic...- va dir ella fent un sobresalt.
Del no-res en va sortir el Calvorota amb la cara tacada de sang i ella es va espantar perque havia aparegut una cosa en el seu camp de visió.
Ondia, Jose. Que t'ha passat?.- va preguntar l'Odia 2.
la màquina de matar...- va dir ell fent veu de mort.
Tio, que et passes amb la conya, eh?.- va dir el Bigoti 2.
doncs si, que una mica més i em mates.- va dir l'Emma recuperant-se de l'ensurt.
Mentrestant, el grup de la Tati...
Tios, per aqui se sent una olor estranya..- va dir la Tati.
Ah si?.- va dir el Brincos 3 olorant l'ambient.
No oloro res.- va dir el Lolo 3.
doncs no se, sembles un gos, Manel!.- va exclamar la Tati.
En aquells moments, darrera d'uns matolls van sortir el grup del Pèls, el Pepón i el Cap de pollo que havien fugit d'alguna cosa.
Fugiu! Que ens persegueixen!.- va exclamar el Pèls.
Manel, ja fas comèdia com sempre?.- va dir la Tati amb els braços en gerres.
Nooo! Que ens persegueixen uns zombies amb motoserres i ganivets!.- va exclamar el Cap de pollo.
Si, es clar...- va dir la Tati pero va callar en veure el Calvorota, el Cluni i el Lalala amb una motoserra, un ganivet de 50 cm i una destral respectivament.
Fugim!.- va exclamar el Brincos 3 arrencant a córrer.
Si, més ens val! Més que els fantasmes em fan por els humans tarats!.- va dir la Tati arrencant a córrer també.
Aixi que els dos grups corrien com a desesperats fins que es van topar amb el grup del Pèls 2 i companyia que fugien del Pelopi que duia una falç com la de la mort i duia la túnica i tot!
Ei! Tu de què vas? Què li vols fer a la meva nena, eh?!.- va exclamar el Pepón al Pelopi.
El Pelopi es va girar i va fer 1 mirada de prepotència al Pepón i va fer 1 somriure malvat. Llavors, va córrer més cap al grup del Pèls 2.
Serà podrit!.- va exclamar el Pepón.
Tio, amoïnat més per tu que per ella!.- va exclamar el Pèls.
Tu calla! Que és bon tio fins i tot en aquestes situacions!.- va exclamar el Brincos 3.
l'altre! L'advocat del diable!.- va exclamar el Pèls.
Tu calla, pelut!.- va dir el Pepón al Pèls donant-li un clatellot.
Seràs, cap de bola!.- va exclamar el Pèls.
I tu, pelut fals!.- va dir el Pepón.
Escolta, Gregor, com ens traiem al Pelopi de sobre?.- va dir la Cris al Pèls 2 pero va veure que davant tenien un altre perill.
Òndia! El Bigoti també s'ha trastocat!.- va exclamar el Lolo.
Doncs si, em sembla que hem begut oli!.- va exclamar el Pèls 2.
I quan els anaven a atacar i tots els quatre grups estaven reunits, va sonar 1 sirena.
la poli?.- va preguntar-se el Brincos 3.
si home, i un bé negre!.- va exclamar la Tati.
Fi del joc!.- va exclamar el Bigoti.
Fi?.- va preguntar incrèdul el Pepón.
Doncs si, seguiu-nos, que vull saber qui ha arribat al lloc de destí.- va dir el Bigoti.
Ei! hem empatat els nostres tres grups!.- van dir el Julio, el Gos i el Jacinto.
Vaja...- va dir el Bigoti.
Us haureu de repartir el premi.- va dir el Calvorota rient.
Ves a saber quin premi és!.- van exclamar el Julio i el Gos alhora.
Jojojo... aviat ho sabreu...aviat...- va dir el Bigoti fregant-se les mans mentre reia.



despres ja mirare d'editar-ho! ara men vaig a currar! jejeje i dema dimecres... a veure el Pepon... a veure si no duu tambe ulleres de sol, com avui, que aixi li puc veure els seus peazo ulls que te, i la seva mirada i aixi saber si em mira a mi o no >.<>

au! ens veiem! i dema a molestar al Pepon! a veure si dema li puc dir algo! es que em fa massa vergonya dir-li de nar a prendre alguna cosa pq li va dir al seu superfan que a ell no el molestessin en els seus descansos i menys quan ha de fumar i esmorzar! (snif)... per aixo em fa por dir-li algo... T.T ja se que soc tonta, gracies.

fins despres! ^^ jojojo

No hay comentarios: