viernes, marzo 23, 2007

Sentiments encreuats ^^

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaa! k tal? x aki fataaaaaal x culpa del Pepon!!! x variar... ¬_¬' si es que aquest home... T_T

ara feia dies que no actualutzava pq no em veia en cor... la veritat, aquest home que sempre esta lligant al bus!!! ¬_¬ :'(


Vale que no es el meu novio ni res pero m'agrada i no m'agrada veure'l lligant joooo! i es que aquest mati, d'anada no havia stat taaant malament pq clar, vale que hi havia 1 tia guarra que volia lligar-se'l tot i tenir un full i ell, q es un punyetero li ha parat davant per fotre i llavors, per fote'm mes m'ha ignorat al pujat, tot i tenir aquella peazo mirada... ¬_¬ i llavors m'ha sortit del cor dir-li mala persona i estupid, dels quals ha sentit km li deia estupid... amb lo fluixet que ho he dit... pero si no em mires no sabria que li he dit aixo!!! no l'entenc! em tornare + boja del que ja estic!!

i llavors, ell, que anava de guapo, ha dit hoy estoy guapo o que? a la vella del davant, que ja no em cau malament (tant...) pq ha dit: y yo que se si tu no me gustas, jose, no eres guapo, para mi. preguntaselo a ella! xDDDDDD jajajajaja que booo! i llavors, ell es gira i diu: no me mira... u.u i el seu superfan (q sap que li dic superfan i no se pq... ¬_¬) ha dit: si que te mira (xivato!) guapo, que estas muy guapo, jose! i llavors, el pepon ha dit: yo no quiero que seas tu el que me diga que estoy guapo. xDDDD que es foti si vol que li digui guapo que mu digui ell a mi primer... que em digui que guapa vas avui... >.< >.<>.< i tmb em van felicitar uns quants mes! gracies! jejeje i fins i tot un em va preguntar que em van regalar!! ^^ jooo! que avui m'havia arreglat x strenar les mitges noves i q ell em digues algo x noooo! tontooooo! mala persona!! ¬.¬ almenys em podria haver dit algoooo! U_U jo que volia kdar amb ell ara que venia el cap de setmana! ¬_¬ pero clar, ell no volia escoltar-me... ¬_¬ jo, jo k m'havia kdat en "jo"... avui havia fet + q altres dies! pero en veure'l satisfet x passar de mi, pq sembla que disfruti quan jo m'enfado, doncs que.... (censurat)... mala persona, segueix sent tant malvat com al principi!!! ¬__________________¬ doncs a veure si el cap de setmana puc burxar-ne algun dels que em cau be... el Jacin encara deu ser-hi els dissabtes a les 16.25?? ¬,¬ es que km q dissabte e kdat amb la Edith alla a l'illa, doncs a veure qui hi haura... pq hi ha cada especimen... ¬.¬ i no precisament els que estan bons, sino els viejos!! ¬_¬ ja ho veurem... peeeeeeeeeelS!! el vull molestaaaaaar!!! (snif) buenu, doncs a vere quan puc posar + historia... ¬.¬ encara que el que realment m'agradaria es que es tornes realitat la part del novio!! ¬_¬ ah! i dedicat a mon pare: "xafardero", marujon!! no em tafanegis el blog!!! T__T jooo! el que me adonat que si al google blogs busques "autobuseros sant feliu" surt el meu blooooog! nooooooooooooooooooooooooooo! kk... ¬.¬ au, per avui ja ni a prou... adeu, viejos! xDDDDD

aquest blog esta taraaaaat! havia ficat + coses i me les esborraaaa! es cruel!!! amb lo be que quedavaaaa! doncs aixo. que ahir, la Maria, va dir: diana, pq la chica que mira a jose le mira asi? i llavors ella li va respondre: es que esta enamorada de el. i la Maria, que no ho va entendre va dir: que es eso? i ella li va respondre: que ella quiere mucho a Jose. (quina vergonyaaa) i llavors la Maria li va dir: yo tmb le quiero mucho! i la diana li va dir: si pero vuestras maneras de quererlo son diferentes pq ella lo ve km 1 hombre y tu km 1 papa +... i la maria va dir: no lo entiendo... ¬.¬ quina vergonya que els nens diguin aixo i q sem veig tantisssim que m'agrada el Pepon!! i a veure si ell mou el cul gros x dir-me algooo! pq molt demanar que sigui jo pero ell no em diu res a mi!!! dolent! ¬_¬ mes que dolent... ¬.¬

No hay comentarios: