sábado, febrero 24, 2007

Nou canvi d'imatge del meu blog!

Huolaaaaaa!

que tal? doncs x aki actualitzant el blog... jeje, es que a l'altra versio ja no mi deixava accedir, aixi que he dedicat força temps a actualitzar el meu blog.

Emma, que sapigues, que ja no podràs accedir al teu compte antic, aixi que millor que te'n creis un de nou i aixi podràs posar-me comentaris!! jejeje

Aixi que he posat unes llistes als costats, que serviran x posar la gent que esta a la meva llista negra particular, segons km es portin amb mi. la gent que no hi surt no vol dir que no els aprecii, pero es que ni son els meus preferits ni els odio profundament... encara que el divendres m'emprenyès amb el Pepon, pel que ara considero 1 bestiesa (en aquell moment em va fotre una barbaritat que funmès estant jo a dins del bus sabent que no suporto el tabac... T.T) doncs no es a la llista negra pq al cap i a la fi, m'agrada... >.< ; no pots odiar x una persona si te l'aprecies o l'estimes, tan sols, t'hi enfades per questio de temps ^.^

(per cert, jo que anava tant decidida a conferssar-li els meus sentiments, i em fa emprenyar i m'ignora pel tabac i a sobre, tan sols obre la finestra amb cara de fàstic i resignació km si em fes el favor de la seva vidaaaaa! aixo es el que em va fer emprenyar i deprimir alhora...>_<)

Doncs au, aviat seguiré amb la història i ara me'n vaig a esmorzar! jejeje ja em direu que us sembla el canvi de look del meu blog!!! jejeje ^o^

No hay comentarios: