viernes, septiembre 08, 2006

Pretty cure llicenciada x fi!!!!!! O_O

Doncs el que diu el títol. jo ja sabia que Futari wa pretty cure va ser llicenciada però faltava saber si s'emetria per la o què i finalment, la setmana pasada es va saber que era el canal de pago Jetix qui l'emetria i em vaig deprimir pq x internet em costa molt de bxar-la i tenia la petita esperança de que tv3 es fixès en ella. però Cuatro ha estat més ràpid i tmb l'emet!!! ueeeeeeeeee! soc feliç! :D a partir del 18 de setembre cada matí a les 9 a Cuatro: pretty cure! (en castellà, pero menos da 1 piedra XD). cal dir que m'encanta aquesta serie i que les pelis tmb i que m'alegro que estigui aqui pq potser + endavant tv3 la compri i la pugui tenir en català! xD

doncs de moment, això és tot! tan sols era pq volia compartir aquesta gran notícia amb vosaltres! ueeee! ^.*

No hay comentarios: